/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Køb af bærbar MSI
Fra : Zofie
Vist : 1408 gange
100 point
Dato : 28-06-07 11:11

Hej med jer.

Jeg skal til at studere og vil gerne købe en ny bærbar.
Jeg har kigget på en MSI, da den har et meget behageligt tastatur og skærm.
Jeg skal hovedsageligt bruge den til at skrive på samt gå på nettet, så det er vigtigt, at den er god til dette.
De modeller jeg har kigget på er:
http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computere/MSI-M670-054DK_(Wupti).html
http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computere/M670-058DK_(Wupti1).html
http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Computere/MSI-VR600-026DK_(Wupti).html

Jeg kan ærlig talt ikke se, hvad forskellene er, men måske I kan hjælpe?
Jeg er naturligvis åben for andre muligheder end en MSI'er.

Venlig hilsen Zofie.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-06-07 11:28

Jeg ville nuppe 3. (celeron)....

Men det hele er lidt smag og behag....

der findes 100vis i det prisleje og ligeledes 100vis af spørgsmål her på Kandu om samme emne (god læselyst)

Uanset hvilken du vælger vil du sikkert være utilfreds om et par år da teknologien overhaler det meste på markedet i den tid....

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 28-06-07 11:37

Det ser da ud til at være tre fornuftige comp.
Som har det de bør have, til almindelig brug.
De er også nemme til at gemme billeder i med den inbyggede kortlæser.

Ps. Jeg ville vælge den med Intel processor. Men det er mest fordi jeg sværger til Intel.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 28-06-07 11:56

Men det undrer mig lidt, at de eksagte modeller ikke findes på MSI hjemmesiden.
Måske er det special / udgåede modeller.
http://www.msimobile.com

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-06-07 12:08

Det er jo næsten altid restpartier der kommer på "udsalg"......

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 28-06-07 12:40

Yde-mæssigt ville næsten alle computere kunne leve op til dine krav...

Jeg ville ta' 2. da den er billigst og personligt kan jeg bedst lide den... men der ikke noget der klart gør en af dem bedere end end de andre....

Kommentar
Fra : Ceal

Dato : 28-06-07 19:14

Kæresten har selv 670-540, som er en jeg godt kan anbefale

Wupti er alt for dyret at købe pc'er igennem

MSI 670-054 kan fåes til 5199,-
MSI 670-058 kan fåes til 4999,-

Du kan finde dem her http://www.ceal.dk/index.php?cPath=59_405&sort=3a&filter_id=103

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 100 point
Dato : 28-06-07 19:26

Og med de forskellige krak for tiden ville jeg afhente/betale eller på efterkrav.

Godkendelse af svar
Fra : Zofie

Dato : 29-06-07 23:16

Tusind tak for svar og gode råd
Tror det bliver nummer 3; det er den, jeg har set mest på..
Jeg køber den ved den lokale forhandler, wupti var bare det eneste sted jeg lige kunne finde med alle 3 modeller

-Zofie.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 30-06-07 15:46

Ok - det er også rart med lidt service-muligheder.