/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
webbyens hjemmesider
Fra : maya123
Vist : 347 gange
100 point
Dato : 26-01-03 07:34

Hejsa
Jeg vil gerne høre om der er andre, her, der har haft og har i skrivende stund, problemer
med, at komme ind på deres HP på webbyen.dk. Jeg kontaktede support i går, men fik en lille sludder om, at det var hele nettet der var nede og at de ikke kunne gøre noget ved det. Jeg havde da også problemer med at komme på kandu.dk og min veninde havde problemer med, at komme på sin HP, skønt hun har HP et andet sted. Der var og er nu, i skrivende stund, ingen problemer med, at komme de steder jeg plejer, bortset fra webbyen altså. Skrev så igen her til morgen, om de ikke kunne gøre noget osv. jeg regner ikke med at få et svar, skønt jeg er betalende bruger. Har I nogle ideer, hvad jeg så gør ? Jeg har en masse arbejde på min HP, som jeg gerne vil have færdigt, men det er jo umuligt surt, surt Har andre samme problem ?
Gode råd modtages, ikke de der med, skift udbyder osv. Jeg kan godt tænke en lille bitte smule selv
Mange venlige hilsner fra maya123

Accepteret svar
Fra : Franksp

Modtaget 110 point
Dato : 26-01-03 08:44

Hej Maja 123

Jeg havde selv samme problemer i går.

Du kan se hvorfor, på det link jeg vedlægger til dig.

http://www.gratis-ting.dk/nyheder/vis.php?id=1073

Fortsat god week-end Franksp

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 26-01-03 09:12

Tusinde tak for linket, Franksp, jeg lader lige spørgsmålet stå åbent, i dag også, eller til webbyen genåbner (hvis de gør), af hensyn til dem der har samme problem. Jeg har lige sendt en mail igen til webbyen, som du lige kan se + hele rapporten om virus.

Kære Supportere

Hvorfor går der over 30 timer på webbyen.dk når andre udbydere har klaret problemet på ca.6 timer ?? Jeg har lige læst hele rapporten om den virus, men der kan ifølge raporten gøres noget ved problemet. Får jeg et svar ang. hvor lang, tid det tager, gerne lidt præcis før i har kontrol over det. ? Ved godt det ikke er jeres skyld, men kunne I ikke prøve, at gøre noget ? Har I ikke folk nok, eller.....
Mange venlige hilsner fra maya123

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 26-01-03 13:13

Av for den...

Kommentar
Fra : als

Dato : 26-01-03 15:07

Hej maya123
Jeg har skrevet lidt om det igår på yff i "virus-gruppen". For andre som ikke ved hvad yff er kunne kigge forbi her
http://yff.dk/hsboard/

Godkendelse af svar
Fra : maya123

Dato : 26-01-03 15:23

Tak for svaret Franksp. Til jer andre tak for deltagelsen, nu kører det hele igen og jeg har sendt e meget pæn mail til webbyen Tak tak og hav en rigtig god søndag.

Venlig hilsen maya123