/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Hævet Kraveben
Fra : Mikkelba
Vist : 4634 gange
20 point
Dato : 28-06-07 07:08

Hej Læsere.

Jeg er en dreng på 17 år, som står på skateboard.

- her for godt og vel 1 måned siden opdagede jeg mit venstre krageben er total hævet,
men jeg mindes ikke at havde slået det, og når jeg mærker på det, er det ligesom det bare er selve kravebenet som er hævet, kan kun mærke knoglen. jeg har en stor bule der (ikke overdrevet stor) men alligevel. Jeg er nysgerrig om det evt. har noget at gøre med jeg er i vokse alderen, fordi det gør slet ikke ondt, og det mærkes ikke som en knude, det er bare noget jeg har gået og spekuleret på.

Ville sætte stor pris på nogle seriøse svar hvis der er nogle der ved hvad det muligvis kan være,
fordi jeg er helt blank hvad det evt kunne være-

Mvh. Mikkel :)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-06-07 08:17

Citat
fordi jeg er helt blank hvad det evt kunne være-

Derfor har man en læge

Så bare afsted med dig - han/hun skal nok svare dig.....

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 28-06-07 08:43

Dit kraveben har været brækket.

Min på 9 har lige brækket sit, det gjorde ikke overvældende ondt på ham, han skal holde armen i ro i 3 uger, så er det vokset sammen igen, MEN...........som lægen sagde: der vil altid være en bule, i starten stor, efterhånden bliver den mindre og mindre.

Jeg tror ikke lægen kan gøre noget nu, de gjorde intet ved min knægt udover en slynge og ro.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-06-07 08:47

Citat
Jeg tror ikke lægen kan gøre noget nu, de gjorde intet ved min knægt udover en slynge og ro.

Jo - svare dig på HVAD der er galt - hvis der er noget galt...

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-06-07 08:49

Citat
Dit kraveben har været brækket.

Åbenbart en der ved noget.

Kommentar
Fra : hasselbalch

Dato : 28-06-07 13:54

jeg synes du skal gå til lægen, og måske få en røngtenundersøgelse