/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
win2000 update - Problem !
Fra : quickshaw
Vist : 372 gange
100 point
Dato : 26-01-03 01:18

Hej

Har problemer med en opdatering som ikke vil fatte at den ER installeret.

Det drejer sig om opdateringen som skulle gøre w2k bedre til at fungere
med andre browsere end internet explorer...

Det er en anelse (MEGET) irreterende at man får besked om vigtige opda-
teringer hver eneste gang man tænder for "uhyret"

Har prøvet at slette filerne i mappen >wutemp< og diverse andet men intet
resultat.....

Nogle forslag ??

Her får i lige lidt om opdateringen i microsoft´s egne ord :

*810649: Vigtige opdateringer

Denne opdatering indeholder flere programrettelser til Windows-komponenter for
bedre at kunne understøtte andre standardwebbrowsere end Internet Explorer, som
beskrevet i artikel 810649 i Microsoft Knowledge Base (KB). Hent den nu for at
forbedre interaktionen mellem visse Windows-komponenter og andre
standardwebbrowsere end Internet Explorer.

Denne opdatering gælder for Windows 2000 med Service Pack 3.*

------------------------------------------------------------------------------------

På forhånd tak for hjælpen

Tom.

Kommentar
Fra : xou

Dato : 26-01-03 09:39

du kan fjerne den i kontrol panel under tilfør/fjern programmer der ligger den
som et program med nr.810649.

Kommentar
Fra : kennybear

Dato : 26-01-03 12:59

hvilken metode bruger du? går du gennem IE på windows update eller bruger du den indbyggede der selv ordner det hele?

Kommentar
Fra : quickshaw

Dato : 26-01-03 13:53

Jeg kan ikke fjerne den via kontrolpanel for den er aldrig
blevet installeret...
-----------------------------------------------------------

Opdateringen vil ikke installeres på hverken den ene eller
anden facon.....Flere forslag ?

---------------------------------------------------------

Ingen af jer har haft problemer med opdateringen ?

Venligst
Tom

Kommentar
Fra : xou

Dato : 26-01-03 15:07

jo samme;
jeg har prøvet at den >>bliver ved<< med at foreslog en opdate uden at den KAN indstallere den,bliv rettet af sig selv
efter noget tid ???
men siger din noget ud over at det ikke bliv indstalleret.

Accepteret svar
Fra : Uffe29

Modtaget 100 point
Dato : 05-02-03 11:40

Hej quickshaw
Jeg havde problemet for et par måneder siden, men dengang med flere, og andre opdateringer.

Hvis du går ind i Start --> kontrolpanel --> automatiske opdateringer --> og fjerner fluebenet øverst, så modtager du ikke længere disse
Men husk så manuelt at gå ind og opdater engang imellem

Du kan også flytte markeringen nederst så den henter på bestemt dag og klokkeslet, så burde du heller ikke få denne meddelelse mere

Kommentar
Fra : quickshaw

Dato : 06-02-03 17:09

Ikke en løsning jeg kan acceptere....Desværre.
Flere forslag ?...Det ender desværre nok med en formattering..

Kommentar
Fra : kennybear

Dato : 06-02-03 18:35

går du ind på http://windowsupdate.microsoft.com ?? eller er det den automatiske opdaterings funktion i din XP som du bruger?

/Kenneth

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 07-02-03 00:26

Hej Tom
Jeg fik lige en ny ide
Istedet for at hente filen via windows update, så prøv at hente filen her http://support.microsoft.com/?kbid=810649 så burde den sgu lave den registrering som gør at den ikke popper op mere !!

Godkendelse af svar
Fra : quickshaw

Dato : 07-02-03 02:58

"Den" Virkede...Tak skal de ha´

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 07-02-03 07:00

Jamen det var så lidt