/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Zepto eller ej?
Fra : Caine
Vist : 676 gange
50 point
Dato : 27-06-07 23:28

Hej

Nu har jeg søgt lidt rundt herinde...

Zepto ser ud til at være et godt produkt... Nogen der har andre erfaringer?

Jeg overvejer en zepto til godt 8000.-

/Caine

Kommentar
Fra : BarsKill

Dato : 28-06-07 00:34

Har haft en Zepto - har udelukkende gode erfaringer. Den har et rigtigt godt pris/kvalitet niveau.
Mvh Karsten

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 50 point
Dato : 28-06-07 09:02

Caine
Køb du kun en Zepto... det er et godt Dansk produkt (samlet af Dansk virksomhed).
Min lillebror har haft to, og har været ganske godt tilfreds.
Benytter selv IBM ThinkPad, men det skyldes, at jeg har fået den på jobbet ellers havde jeg nok også valgt en Zepto.
Du kan evt. kigge ind forbi:
http://www.eksperten.dk/priser/soegning.asp?Esession=0b916e6671e3b7540468c6678910c409&Soeg=Zepto
og under artikler - søg på Zepto, her fortæller brugere (og andre) om deres oplevelse(r)
http://www.kandu.dk/spg106317.aspx

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 28-06-07 09:36

Har næsten selv lige fået en Zepto og har ind til videre ikke haft noget at klage over... ud over Windows Viste ..men det er selvfølgelig ikke Zepto's fejl

Kommentar
Fra : Hammerhead

Dato : 28-06-07 11:07

Jeg kender flere (3-4) hvor skærmene er gået i stykker. De er dog alle skiftet under garantien, men en enkelt er gået i stykker igen.

Driftmæssigt kører de dog alle fint.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 30-06-07 20:34

Zepto er super og de har skyhøj service. Jeg har selv en Zepto Znote 6515WD

De kan dog købes en smule billigere her en hos Zepto selv.

http://www.zeptoeksperten.dk/

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 01-07-07 01:36

Man kan finde lige så mange solstråler som tordenbyger... køb du bare en Zepto, og drag dine egne erfaringer
Selv Mercedes, VW, Audi og BMW samt andre "kvali" mærker, kan derette om "mandagsmodeller"

Godkendelse af svar
Fra : Caine

Dato : 01-07-07 19:46

Tak for svaret CLAN.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 02-07-07 08:08

Velbekomme... og takker for points
Min 01-07-07 19:46 derette skulle selvfølgelig være berette
Hygge...