/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
program til genvejstaster
Fra : dayworker24
Vist : 497 gange
100 point
Dato : 27-06-07 22:21

Hej min bærbar har ikke genvejstaster til media player, så jeg kan ikke skifte sang hvis jeg spiller et spil (ellers skal jeg da minimere spillet)

Men findes der ikke et program hvor manselv kan lave genvejstaster??

Jeg tænkte eksempelvis på noget ligende det her
skifte sang frem = crl og c tasten.
og så ctrl og x tasten for at gå en sang tilbage

Findes ligende programmer eller håber jeg for meget

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 27-06-07 22:29

Selvom du programerer nogle taster vil du blive smidt af spillet under alle omstændigheder når du bruger dem...

Så det er der vist ikke meget logik i.....

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 27-06-07 22:33

hvis man har et program, så kunne jeg forestille mig at man godt kunne gøre det.

Men jeg venter lige og ser hvad for nogle andre kommentarer der kommer

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-06-07 22:59

superløsning nej - men af gammel vane gør jeg det at jeg klikker på skrivebordsikonet i proceslinien ved siden af start - og klikker igen så spil eller andet blot kører videre - der sker ingen forandringer.

ps hvorfor ikke bare stille mediaplayer til at at blande musikken ??? så er det ikke den samme sang der kører eller det samme album i samme rækkefølge (afspil + bland)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-06-07 08:07

Citat
men af gammel vane gør jeg det at jeg klikker på skrivebordsikonet i proceslinien ved siden af start - og klikker igen så spil eller andet blot kører videre

Det virker også på "visse" spil da det du gør jo blot er at minimere spillet - men desværre ikke på alle.....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-06-07 09:24

der er jo også den løsning at gå i funktioner - indstillinger - afspil - sætte flue ved "bevar afspilleren øverst" (den behøver jo ikke fylde ret meget i et hjørne af skærmen)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-06-07 09:40

Citat
der er jo også den løsning

Virker kun i win-spil

Godkendelse af svar
Fra : dayworker24

Dato : 19-08-07 05:25

Tak for svaret refi.

Det var lidt træls der ikke var noget program, men det er der jo ikke noget at gøre ved

Nåh i må hygge jer. Jeg sidder lige og ser klokken er 05:30 og om 2 min skal jeg på fisketur
forsat god dag