/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Battlefied 2 og grafikkort
Fra : Seeman
Vist : 472 gange
100 point
Dato : 27-06-07 18:11

Var ude at investere i BF 2 igår, men til min store skuffelse vil spillet ikke starte. I brugsanvisningen står der at BF2 kun virker sammen med to typer grafikkort: Radeon og GeForce. Er det virkelig passe at man ikke engang kan komme ind i spillet hvis man har et andet grafikkort? og hvorfor det ikke står tydeligt på æsken fatter jeg ik...
Min PC er kun et år gl, og lever på til alle kravene. Grafikkortet er et Mobile Intel 915GM/GMS,910GML Express med 128 mb hukommelse

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 27-06-07 18:44

der er også en måde at snyde computernen men man skal kende en der har spillet og så tager du bare at kupier spilllert fra mappernene i stifinder og så lægger du mapperne ind i samme mappe på din com (du laver selv en ny mappe der hedder det samme og lægger filerne ind i den og hvis den spøger efter key så har du jo købt spiller og så lægger du bare key ind) men det er ikke altid det virker det virker på nogle computer andre virker det ikke fik det til at virker på min gamle com men geforce 2300 som er alt for ligt til det spil (spiller det selv på bærebar en gang i mellem (geforce 7600 128-400 mb))

Kommentar
Fra : Seeman

Dato : 27-06-07 22:11

Er det nok at installere spillet på en PC der kan køre det og derefter kopiere spillet over til min PC?
Kender ikke umiddelbart nogen der også har spillet...

Accepteret svar
Fra : tronddk

Modtaget 100 point
Dato : 05-08-07 13:41

ja sådan gjore jeg på min gamle pc og det virker på de fleste pc (hvis grafik korte kan klare det)

Godkendelse af svar
Fra : Seeman

Dato : 05-08-07 15:59

Tak for svaret tronddk. det virkede imidlertid ikke ved mig