/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
lækre/sexede/flotte/kendte mænd ?????
Fra : Uffe29
Vist : 2066 gange
250 point
Dato : 26-01-03 00:37

Jeg er ved at lave en hjemmeside med wallpapers, og har 2000 - 8000 med lækre/sexede/flotte/kendte kvinder (+ meget andet, naturligvis)

Disse er nemme at finde da jeg selv er af hankøn

Skulle der ikke være en der kunne finde en liste med mænd der kunne være interesante ???

Kommentar
Fra : briani

Dato : 26-01-03 00:52

Hej Uffe
Om de her er lækre,det må vi lade pigerne afgøre
på dette links kan du vælge og vrage mellem cirka 300 stykker
samlet på en side
http://www.flottemaend.subnet.dk/?noframe
MVH Brian

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 26-01-03 01:02

jo, hvis du ellers taler til mig mere så :

Sean Connery, Anthony Hopkins, ( seriøst lækker ældre mand ) Andy Carcia, Robert De Niro, Juan Pablo Montoya, Kevin Costner, David Beckham, William Forsythe .....

men noget siger mig du garanteret søger efter noget mere poppet a la Chippendale og David Beckham ( det er bare slet ikke min smag ) jeg er til mænd med en vis alder, sexet stemme og forførende øjne ( og noget at have det i ......

Hilsen Fnoller

Kommentar
Fra : briani

Dato : 26-01-03 01:02
Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 26-01-03 01:05

Ja der kan I bare se jeg er håbløøøøst gammeldags *LOL*

sådan en gang selvglade solarie bøffer, bevares de er da meget *host* søde at se på meeeen .... hvad kan de ??

Kommentar
Fra : briani

Dato : 26-01-03 01:10

Hej igen Uffe
Hvis de skal være kendte,så er jeg ikke sikker på,at jeg ramte plet med mine links
Så kan jeg kun komme i tanke om to
Nemlig Zonker og mig selv *LOL*
Brian

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 26-01-03 08:02

Til Fnollerpige

Det er utroligt en masse pladder du altid kan få ud af ingen ting i en masse ligegyldige indlæg fra din side.

uffe29 efterlyser en liste over mænd ikke din private mening om disse mænd, men straks skal dreje spgsm til noget helt andet end det handler om, men et er sikkert du blir ihvertfald lagt mærke til med din store synlighed, og det er vel i og for sig også det du nyder

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 26-01-03 11:29

Det jeg skal bruge er bare navne --> En liste !!!!

Der er selvfølgelig ikke meningen at jeg skal have nogen til at side og skrive det...Men f.eks. en hjemmeside hvor der er links til andre sider, så kan jeg nemlig lave en copy/paste af navnet og finde det jeg skal bruge
Jeg hæver lige pointtallet

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 26-01-03 13:07

Altså med min sexede krop holder jeg billederne for mig selv BASTA.....

Accepteret svar
Fra : Fnollerpige

Modtaget 250 point
Dato : 27-01-03 10:29

Til Bantam

uuuhhhh

Gid der var et eller andet sted hvor jeg kunne sige min ærlige mening om din type - det er der ikke, så jeg vil snige mig til at sige det her : "SSsshhhh, klap da i, mand!"

nu du har analyseret mig - er du så sød at lade være med at afsløre det for nogen
( DAAH )

det er da enerverende du tror du skal blande dig i alt jeg siger og gør, og hvis du sådan skal bestemme hvem der er hvad herinde, så har du travlt.........

og hey NO HARD FEELINGS right !!

og nu siger jeg ikke mere om det, så du behøver ikke sige endnu engang at jeg smider om mig med ligegyldige indlæg, for det ved jeg godt, men det bestemmer du altså heller ikke.

Hilsen Karina

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 27-01-03 11:49

Hej Fnollerpige

Jeg syntes ikke du er spor gammeldags.

Jeg vil nu også heller se på Sean Connery, Anthony Hopkins, Andy Carcia, Robert De Niro, Kevin Costner, Al Pacino, William Forsythe .....
Frem for dem som findes på de sider som der er henvist til.

Venlig hilsen
Mone

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 27-01-03 11:56

Tak Mone

rart at vide nogen har smag

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 27-01-03 12:00

Jeg opsumerer lige så tilkomne der vil hjælpe ikke behøver læse de sidste 6 indlæg:

Jeg er ved at lave en hjemmeside med wallpapers, og har 2000 - 8000 med lækre/sexede/flotte/kendte kvinder (+ meget andet, naturligvis)

Disse er nemme at finde da jeg selv er af hankøn

Skulle der ikke være en der kunne finde en liste med mænd der kunne være interesante ???

Det jeg skal bruge er bare navne --> En liste !!!!

Der er selvfølgelig ikke meningen at jeg skal have nogen til at side og skrive det...Men f.eks. en hjemmeside hvor der er links til andre sider, så kan jeg nemlig lave en copy/paste af navnet og finde det jeg skal bruge
Jeg hæver lige pointtallet (igen igen)

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 27-01-03 22:24

Til uffe29

Du skriver.:
"Jeg er ved at lave en hjemmeside med wallpapers, og har 2000 - 8000 med lækre/sexede/flotte/kendte kvinder"

Og du vil gerne bede om.:
"Skulle der ikke være en der kunne finde en liste med mænd der kunne være interesante ???
Det jeg skal bruge er bare navne --> En liste !!!!"

Hvis dette " Sean Connery, Anthony Hopkins, Andy Carcia, Robert De Niro, Kevin Costner, Al Pacino, William Forsythe " IKKE bare er navne--> en liste, hvad kalder du det så??

Du skriver godt nok, at det selvfølgelig ikke er meningen at du skal have nogen til at sidde og skrive det, men f.eks. en hjemmeside hvor der er links.

Men når nu du får nogle navne, kunne det så ikke tænkes at du selv kunne se om du evt. kunne finde nogle sider med disse emner på. :-@
for det ser da ikke ud som om at der er sæææærlig mange kvinder der har givet dig forslag til sider med "lækre/sexede/flotte/kendte mænd". Og læg nu mærke til at du *selv* skriver "kendte kvinder", så må vi da gå ud fra at det samme gælder for mænd, at det skal være "kendte mænd", og jeg kender altså ikke nogen af dem der er på de billeder som er på de link du har fået.

Og hvorfor skal de sidste 6 indlæg ikke læses, så vidt jeg ved, så er det da ikke første gang der bliver talt om noget heeeeeelt andet end det der bliver spurgt om, så det er der da *bestemt ikke noget nyt I* .

Nu er det ikke så tit jeg blander mig i de indlæg hvor det løber heeelt ud i sandet, men jeg har da læst mange af dem, og det er som om det kun er *nogle herinde* der har lov til at "tale udenom". Så snart en anden gør det, så "falder der brænde ned".

Muligt jeg tager fejl, men det er nu engang min opfattelse.

For der er da bestemt "nogen" der , evig og altid.

Mvh
Mone

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 31-01-03 17:12

Mone, jeg kom herind igen for at forhøje pointtalet, men havde ikke set dit indlæg "sure opstød"
...... nu tog jeg 1 time om at finde hvad jeg "ønskede" + tiden jeg havde brugt forinden.
Bantam fangede ideen (uffe29 efterlyser en liste over mænd ikke din private mening om disse mænd)
" Sean Connery, Anthony Hopkins, Andy Carcia, Robert De Niro, Kevin Costner, Al Pacino, William Forsythe " kalder jeg for navne på 7 kendte.....ikke en liste

I mit indlæg hvor jeg nævner de "6 sidste indlæg" kan jeg kun se en smiley der ser glad ud, hvor finder du det negative, hvergang du skriver om/til mig så føler jeg et "had"

Men her er en liste:
Ben Affleck
Aerosmith
Andre Agassi
Troy Aikman
Alan Alda
Ray Allen
Jason Alexander
Tim Allen
Woody Allen
Richard Dean Anderson
David Arquette
Fred Astaire
Gene Autry
Backstreet Boys
Kevin Bacon
Scott Baio
Alec Baldwin
Billy Baldwin
Antonio Banderas
Scott Bakula
Warren Beatty
Tyson Beckford
Bill Bellamy
Billy Blanks
Blink 182
Humphrey Bogart
Michael Bolton
Bon Jovi
Sonny Bono
David Boreanaz
David Bowie
Boyzone
Marlin Brando
Garth Brooks
Mel Brooks
Pierce Brosnan
James Brown
Zachery Ty Bryan
Kobe Bryant
Jeff Burton
Bush
James Caan
Nicholas Cage
Dean Cain
Michael Caine
Kirk Cameron
John Candy
Drew Carey
Jim Carrey
Geroge Carlin
Nick Carter
Vince Carter
David Caruso
Dana Carvey
David Cassidy
Tom Cavanagh
Richard Chamberlain
Jackie Chan
Charlie Chaplin
Chevy Chase
David Charvet
Morris Chestnut
George Clooney
Kurt Cobain
Sean Puffy Combs
Sean Connery
Coolio
Dan Cortese
Bill Cosby
Kevin Costner
Counting Crows
Creed
Russell Crowe
Tom Cruise
Billy Crystal
John Cusack
Billy Ray Cyrus
Carson Daly
Timothy Dalton
Matt Damon
D' Angelo
Rodney Dangerfield
Ted Danson
Tony Danza
James Dean
Michael Delorenzo
Patrick Dempsey
Robert Deniro
Johnny Depp
Neil Diamond
Andy Dick
Leonardo DiCaprio
Taye Diggs
Matt Dillon
DMX
Vincent D' onofrio
Kirk Douglas
Michael Douglas
Robert Downey Jr
Richard Dreyfuss
Fred Dryer
David Duchovny
Adam Duritz
James Duval
Robert Duvall
Bob Dylan
Dale Earnhardt
Clint Eastwood
David James Elliiot
Anthony Edwards
John Elway
Sam Elliot
Eminem
Omar Epps
Rob Estes
Erik Estrada
Rupert Everett
Emilio Estevez

Five
abio
Jeff Fahey
Chris Farley
John Farnham
Chow Yun
Fat
Corey Feldman
Ric Flair
Foo Fighters
Harrison Ford
Rick Fox
Jeff Foxworthy
Jamie Foxx
Brendan Fraser
Morgan Freeman
Edward Furlong Victor Garber Andy Garcia James Garner Leif Garett Richard Gere Mel Gibson Bill Gillman Danny Glover Goo Goo Dolls Jeff Gordon Louis Gossett Jr Kelsey Grammer Hugh Grant Carey Grant David Gray Green Day Seth Green Brian Austin Green Wayne Gretzky Jeff Goldblum Richard Grieco Ken Griffey Jr. Gene Hackman Larry Hagman Sammy Hagar Corey Haim Arsenio Hall Mark Hamill George Hamilton Tom Hanks Hanson Woody Harrelson Ed Harris Phil Hartman David Hasselhoff Ethan Hawke Charlton Heston Dru Hill Dustin Hoffman Paul Hogan Hulk Hogan Anthony Hopkins Dennis Hopper Oscar De La Hoya Ice T Enrique Iglesias Chris Isaak Allen Iverson Mick Jagger Alan Jackson John Jackson Joshua Jackson Jeremy Jackson Michael Jackson Mick Jagger Pearl Jam Jay-Z Derek Jeter Elton John Don Johnson Vinnie Jones Tommie Lee Jones Michael Jordan Christopher Judge Chris Kattan Michael Keaton Harvey Keitel Gene Kelly Val Kilmer Kiss Chris Klein Kevin Kline Jordan Knight Korn Lenny Kravitz

David Letterman Lorenzo Lamas Bobby Labonte Martin Landau Martin Lawrence Dennis Leary Heath Ledger Matt LeBlanc Brandon Lee Spike Lee Bruce Lee Jay Leno John Lennon Julian Lennon Daniel Day Lewis LFO Limp Bizkit Brian Littrell Jeremy London Mario Lopez Jon Lovitz Chad Lowe Rob Lowe Dolph Lundgren Ralph Macchio Tobey Maguire Lee Majors Jon Malkovick Macho Man Howie Mandel Marilyn Manson Lee Marvin Matchbox 20 Mark Martin Ricky Martin Matthew McConaughey Mark McGrath Tim Mcgraw Ewan Mcgregor Mark McGwire Joey McIntyre AJ Mclean Steve Mcqueen Freddie Mercury Metallica George Michael Shawn Michaels Bret Michaels Sasha Mitchell Matthew Modine Jason Mamoa Dudley Moore Roger Moore Shemar Moore Rick Moranis Jim Morrison Van Morrison Patrick Muldoon Eddie Murphy Bill Murray Mike Myers Liam Neeson Judd Nelson Bob Newhart Paul Newman Dustin Nguyen Jack Nicholson Leonard Nimoy N'Sync Nick Nolte 98 Degrees Chuck Norris Edward Norton Chris Odonnell Jerry Oconnell Edward James Olmos Shaquille Oneal Ed Oneil Ozzy Osbourne Sugar Ray

Jimmy Page Al Pacino Pantera Adrian Paul Sean Penn Anthony Perkins Jeff Perry Luke Perry Robert Plant Ryan Phillipe Lou Diamond Phillips Regis Philbin Mike Piazza River Phoenix Stone Temple Pilots Brad Pitt Elvis Presley Vincent Price Jason Priestly Prince Prince William Freddie Prinze Jr. Richard Pryor Puff Daddy Dennis Quaid Anthony Quinn Patrick Rafter Robert Redford Christopher Reeve Keanu Reeves Paul Rieser Simon Rex Burt Reynolds Trent Reznor Michael Richards Guy Ritchie Jon Ritter Eric Roberts Tim Robbins Chris Rock Kid Rock Dennis Rodman Ray Romano Mickey Rourke Axl Rose Gavin Rossdale Kurt Russell Antonio Sabato Jr Adam Sandler Santana Fred Savage Ben Savage Rick Schroder David Schwimmer Arnold Schwarzenegger Ryan Seacrest Steven Segal Tom Selleck William Shatner Charlie Sheen Martin Sheen Craig Sheffer Martin Short Andrew Shue Jonathan Silverman Sinbad Frank Sinatra Mark Singer Sisqo Christian Slater Kelly Slater Will Smith Jimmy Smits Wesley Snipes Kevin Sorbo Sammy Sosa Kevin Spacey Randy Spelling Bruce Springsteen John Stamos Howard Stern Patrick Stewart Ryan Stiles Ben Stiller Sting Sylvester Stallone Eric Stoltz Oliver Stone George Strait Stone Cold

The Rock Quentin Tarantino Alan Thicke Rob Thomas Justin Timberlake John Travolta Triple H-WWF Travis Tritt Tupac Steven Tyler Tyrese Robert Urich Usher Jean Claude Van Damme James Van Der Beek Casper Van Dien Lucky Vanous Jim Varney Vince Vaughn Eddie Vedder Jon Voight Donnie Wahlberg Mark Wahlberg Tom Waits Rusty Wallace Jamie Walters Malcolm Jamal Warner Denzel Washington Damon Wayans Marlon Wayans Keenen Ivory Wayans John Wayne Carl Weathers Michael Weiss Adam West Barry White Jaleel White Gene Wilder Robbie Williams Billy Dee Williams Robin Williams Bruce Willis Henry Winkler Scott Wolf Elijah Wood Tiger Woods Dwight Yoakam Vincent Young Billy Zane Jay-Z Ian Ziering Led Zeppelin

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 31-01-03 17:29

Iøvrigt så er fnollerpigens kommentarer oftest positive, og ikke generende

Godkendelse af svar
Fra : Uffe29

Dato : 31-01-03 19:57

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 31-01-03 21:06

jammen hvad får jeg så pointene for
Du har da en udemærket liste der - se den kunne jeg da dårligt være kommet i tanke om selv - det bliver da godt nok en noget af en hjemmeside ....

P.S Ja som oftest -----

Fnoller

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 31-01-03 21:33

Jeg har heller ikke fundet på det http://www.celebrity-wallpaper.com/indexmale.html

Hvem skulle ellers have pointene ??

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 31-01-03 21:43

briani for sine mange billeder dog ikke af kendte - Bantam for sin syrlighed, Mone - eller så noget - mit svar udemærkede sig ikke ved noget - men pyt - tak for pointene - essensen er at du på en eller anden måde fik din liste -

PS Drew Carey + "Marlin" Brando og en håndfuld eller to mere er IKKE sexede .....

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 01-02-03 00:21

Jeg ønskede mig en masse navne (en liste) og jeg fik da 7

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 01-02-03 02:55

Til Uffe29

Undskyld, men jeg mener ikke og kan ikke huske at jeg har skrevet til dig på den måde du fremlægger det på.

"hvergang du skriver om/til mig så føler jeg et "had"

Hvor/hvornår har jeg gjort det???

Mone, jeg kom herind igen for at forhøje pointtalet, men havde ikke set dit indlæg "sure opstød"

Er det det her du tænker på, så er det da OK. Men jeg har vel lige så meget ret til at have en mening som alle andre. At min og Fnollerpige's liste så ikke var sååååååå lang som den du selv er kommet frem til, det kan jeg da ikke se er et "had". Og som jeg også skriver i mit indlæg, "det er som om det kun er nogle få personer herinde, der har lov til at sige sin mening, mens vi/nogle andre bliver banket oveni hovedet hver gang man kommer med et indlæg. Netop derfor holder jeg mig helst væk.

Til sidst, vil jeg liiiiige gøre dig opmærksom på, at det faktisk var Fnollerpige Bantam henvendte sig til, med hensyn til dette.
(uffe29 efterlyser en liste over mænd ikke din private mening om disse mænd)

Hvis du læser indlæget rigtigt.

"Fra bantam Dato : 26-01-03 08:02

Til Fnollerpige
Det er utroligt en masse pladder du altid kan få ud af ingen ting i en masse ligegyldige indlæg fra din side.

uffe29 efterlyser en liste over mænd ikke din private mening om disse mænd, men straks skal dreje spgsm til noget helt andet end det handler om, men et er sikkert du blir ihvertfald lagt mærke til med din store synlighed, og det er vel i og for sig også det du nyder."

Men der er ingen Hard Feelings herfra, for jeg syntes ikke jeg har gjort noget forkert, men hvis det er din mening, så kan jeg jo ikke lave om på det.

Og nu har du jo fået din liste, selvom det tog dig lang tid at komme igennem. Men det er vel egentlig også din hjemmeside der skal laves ik'??
og liiiidt hjælp har du vel fået på en eller anden måde.

Ha' en rigtig god weekend

Mvh
Mone

Kommentar
Fra : Mone

Dato : 01-02-03 03:03

Iøvrigt så er fnollerpigens kommentarer oftest positive, og ikke generende.

Fuldstændig enig. )

Mone

Kommentar
Fra : tobiasr

Dato : 22-04-03 21:17

Bush er på listen...!!!