/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
hjælp til fodbold klub
Fra : pbs92
Vist : 429 gange
35 point
Dato : 27-06-07 17:03

hey da vi nu har lave en klub i holbæk og har meldt os ind i sbu har vi et mindre problem at vi ikke har et sted og spille så ville spørger og hvad man kan gøre og hvad man har retdiheder til'?

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 27-06-07 17:04

Det nemmeste er vel at kontakte kommunen for at høre hvad der findes af muligheder

Kommentar
Fra : pbs92

Dato : 27-06-07 17:05

ja men da kommune ikke rigtig tag noget ansvar og giver det giver til kluben for vi ha være i kontakt med dem

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 27-06-07 17:14

Det er kun kommunen som råder over de offentlig tilgængelige fodboldbaner.
Så i må hen til kommunen og snakke med dem.
Tag evt. de papirer med som i har fra Sjællands Bold Union.

Kommentar
Fra : fdbm

Dato : 27-06-07 17:21

Iflg. SBU-reglerne http://www.sbu.dbu.dk/page.aspx?id=258 kan I ikke optages som klub uden at have en aftale med kommunen om spillested - så det er bare med at få en aftale på plads med kommunen, hvis ellers I er berettiget til det under kommunens fritidsordninger eller lign.

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 27-06-07 18:19

Ind og hent en blanket http://www2.borgerservice.dk/selvbetjening/Product/Items.aspx?treeid=1455694&p=holbaek07

Derudover skal i nok også godkendes som forening af kommunen. Det vil sige at de gerne vil se nogle vedtægter og en medlemsliste.

Jeg vil gætte på at det er Idrætssamrådet i Holbæk der står for fordeling af baner men det kan du få at vide på rådhuset i kultur og fritid.

VH

Kommentar
Fra : persson88

Dato : 25-09-07 22:49

I den forbindelse at i bliver optaget som forening vil kommunen også tildele jer baner.
Snak med kommunen om formålet med klubben m.m. så vil de guide jer igennem.