/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
index.dwt
Fra : freddiemercury
Vist : 419 gange
100 point
Dato : 27-06-07 13:53

jeg er stødt på et problem
jeg bruger forntpage 2003 og har lavet en hjemmeside (ikke udgivet endnu)
jeg har læst at jeg skal gemme forsiden som INDEX.HTM, MEN jeg har gemt den som
INDEX.DWT .
gør det nogen forskel, i så fald hvad skal jeg gøre ?
når jeg åbner index.htm er der ingenting på siden.

mvh

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 27-06-07 14:30

Mig bekendt kan FP ikke læse *.dwt, som skal omdøbes/konverteres til htm.
Startsiden skal altid hedde index.htm eller index.html

Kommentar
Fra : freddiemercury

Dato : 27-06-07 14:48

jeg tror jeg har været inde i dynamisk webskabelon under formater og så har jeg måske tilknyttet
dynamisk webskabelon og dermed er den blevet ændret til index.dwt - kan jeg bare døbe den op til .htm ?

Accepteret svar
Fra : brokke44

Modtaget 50 point
Dato : 27-06-07 15:03

Jeg har ikke arbejdet med dynamiske skabeloner, men prøv hjælpefunktionen i FP. Der er en masse instruktioner.

Godkendelse af svar
Fra : freddiemercury

Dato : 30-06-07 18:30

Tak for svaret brokke44.