/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Indslag fra arabisk TV station
Fra : creamygirl
Vist : 626 gange
50 point
Dato : 27-06-07 11:46

Jeg gad nok vide, hvor klaphatten her har hentet den statistik han sidder og ævler om..

http://www.youtube.com/watch?v=5bbKK47cU6I

Udover at han påstår vi hedninge gifter os med hunde og æsler - så siger han at 54 % af alle børn der fødes i Danmark ikke har registreret nogen far, og at mødrene til disse stakkels fædreløse børn må krybe sammen og tilstå, at faderen kan være hvem som helst, lige fra direktøren på ens arbejde, til en tilfældig taxichauffør..

Bemærk hvem som sender programmet (sidst i klippet) .

Oplysning til borgere i samfundet

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 27-06-07 12:58

Du godeste, det må da være en joke!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-06-07 13:03

Gu ved om de 600 år de er bagud kan gøre det??

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-06-07 13:07

Det værste er næsten, at han løgnagtigt taler om statistikker fra Danmark!

Dem gad jeg sq godt se

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 27-06-07 13:08

...eller er det mon de der natskjorter der hæmmer udsynet?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-06-07 13:15

Apropos UDSYN!

Har du hørt, at De radikale venstre er blevet organiseret i fem Teams?!

Team Udsyn: Tager sig af sikkerhedspolitik, forsvarspolitik og udenrigspolitik.

Team Tillid: Sundhedspolitik, social- og arbejdsmarkedspolitik og uddannelsespolitik.

Team Grøn: Miljø- og klimapolitik og trafikpolitik.

Team Ansvar: Finans- og skattepolitik.

Et femte, og hidtil unavngivet Team skal tage sig af retspolitik, udlændingepolitik og kulturpolitik. Jeg foreslår Team Gid-Vi-Havde-En-Bertel

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 27-06-07 13:17

LOOOL.

Så er der fem steder de kan sidde og sige: " øhhhhhhhhhhhh, hvad er det nu liiige vi mener"

Klaphatte

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 27-06-07 13:18

Lad os bede til de ikke skal danne parlamentarisk grundlag for nogen regering foreløbig!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-06-07 13:21

Lissom de 5 søjler i Varanen

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 27-06-07 13:21

For nu liiige at generalisere. Tænk hvis dine unger skulle passes af et spøgelse, klædt ud som Sorte Slyngel http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article294896.ece

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 27-06-07 13:22
Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-06-07 13:23

Det må være som at kommunikere med én gennem en brevsprække

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-06-07 13:27

Det er til at blive i dårligt humør af, at de vatpikkede danske politikere ikke tør sige fra, og få hele det muslimske vanvid stoppet...... Stakkels vore børn og børnebørn

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 27-06-07 13:30

Jeg skal have Synoptik som sponsor. Jeg kan sq ikke læse hvad der står Klummes nye avatar

Accepteret svar
Fra : Klumme

Modtaget 50 point
Dato : 27-06-07 13:34

Det kan jeg heller ikke. Satsede på det var noget klogt LOOOOOL

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 27-06-07 13:34

Mine unger leger med masser af "undervognsbehandlede" unger. Forældrene klæder sig heller ikke ud som spøgelser, men deltager i det almindelige samfund og passer deres ARBEJDE. Men vi er selvfølgelig også lidt middelalderlige herovre i det buldrende mørke jylland. Mængden af burka'er der dingler rundt synes at tiltage en del når man nærmer sig storbyerne. Dem der slår sig ned på bøhlandet lader til at integrere sig, ellers også tvinges de til det af onde sagsbehandlere, der sætter dem til at bestille noget.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 27-06-07 14:18

Citat
ellers også tvinges de til det af onde sagsbehandlere, der sætter dem til at bestille noget.

Ku være, at København skulle låne sådan et par stykker en tid. Jeg har kendskab til enkelte associale elementer, som kunne trænge til en "kærlig" men fast sagsbehandlerhånd

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 28-06-07 08:12

også du min søn.....

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-07-07 20:54

Høh, lidt er der da sket - mens jeg har været på ferie!

http://jp.dk/indland/article1020850.ece

Nu står hun jo selv bag en politianmeldelse af JP for Muhammed tegningerne, så jeg kalder det skæbnes ironi, at hun nu er selv står med en af slagsen

Dear Asmaa - Med en så dyb mistillid til det politiske system i Danmark, mener jeg du bør frasige dig dit danske statsborgerskab og opgive sit forsøg på at komme i folketinget.

Godkendelse af svar
Fra : creamygirl

Dato : 02-08-07 12:23

Tak for svaret Klumme. Som du nok ved, så elsker jeg mennesker med humor og lidt selvironi.

Sig til hvis du vil ha' en avatar med "kloge ord". Dem har jeg en del af. Se bare på min

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-08-07 12:45

Tak søde Creamygirl.

Det vil pynte på min pointbeholdning Altid rart at blive stimuleret på rette sted og tidspunkt

Min nuværende avatar er fundet på nettet en aften hvor jeg havde kastet min interesse over danmarkshistorien. Jeg fandt der ud af, at Dannebrog faktisk ikke var Danernes første flag, men derimod Ravnefanen som er afbilledet i avataren. Man kan så diskutere forskellen mellem en fane og et flag. Ravnefanen blev brugt i fordums tid, når vi vilde som vi var, råbende og hujende kastede os over alt der var 37 gr. og derover Det var dælme tider