/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
fjerne lugt
Fra : mlvj
Vist : 556 gange
100 point
Dato : 27-06-07 11:11

Hej
Jeg glemte en pakke frosne fisk i min fryser i min camping vogn sidste år,lukkede og slukkede ved afslutning af sæson så da jeg åbnede lugtede den ikk så godt.
Hvordan fjernes den grimme lugt nogen bud ?
Mikael

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-06-07 11:18

Åbn dør og vinduer....

Alternativt:
Luk døre og vinduer - spis en "ordentlig" portion brune bønner - bliv i vognen mindst et døgn - spis gerne flere bønner i det døgn....

Helt reelt tror jeg ikke der er meget at gøre af "kemisk" vej - udluftning er nok det bedste.....

Accepteret svar
Fra : AG112

Modtaget 110 point
Dato : 27-06-07 11:21

ALMINDELIG HUSHOLDNINGS EDDIKE TAGER MEGET LUGT.

DU KAN OGSÅ PRØVE AT VASKE AF MED RODALON, DET TAGER OGSÅ MEGET LUGT,
OG FJERNER BAKTERIER.

Godkendelse af svar
Fra : mlvj

Dato : 27-06-07 11:59

Tak for svaret AG112. der er lidt at gå igang med takker
Mikael

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 27-06-07 13:18

SELV TAK, HÅBER DU BLIVER LUGTEN KVIT.

MVH AG112