/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Se venligst tidl. spørgsmål.
Fra : Franksp
Vist : 571 gange
13 point
Dato : 26-06-07 01:07

http://www.kandu.dk/spg106184.aspx

Et brugeligt svar, vil give 113 point

Accepteret svar
Fra : dabj

Modtaget 13 point
Dato : 26-06-07 08:07

Dette hjalp mig:
Hav kun et Internet Explorer vindue åbent.
Højreklik på et link på siden, og vælg åben i et nyt vindue.
Luk nu det første vindue.
Træk vinduet ud så det fylder hele skærmen (Du kan flytte på den blå bjælke i toppen, og trække ud i nederste højre hjørne)
Hold Ctrl. nede og luk vinduet ved at klikke på øverste røde kryds.
mvh
dabj

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 26-06-07 08:16

Undskyld forklaringen med den blå bjælke men jeg har kopieret det ind fra en fil jeg har liggende. Fandt den iøvrigt engang her på kandu.

Godkendelse af svar
Fra : Franksp

Dato : 28-06-07 00:28

Tak for svaret dabj.

Kom venligst til mit første spørgsmål, da du har løst mit problem.

http://www.kandu.dk/spg106184.aspx

Der var en god besvarelse. Så får du også de 100 point, som jeg lovede.

Med mange venlige hilsener

franksp