/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Når jeg åbner er siden kun 1/3
Fra : Franksp
Vist : 798 gange
100 point
Dato : 25-06-07 16:48

Når jeg åbner en side på Internettet, er siden kun ca 1/3 af hvad den plejer at være. Det er kommet pludseligt.
Kan nogen hjælpe mig, med at få siden max. permanelt.
Jeg kan sagtens trække den ud, men næste gang jeg åbner en side, er problemet der igen.

Jeg håber på hjælp.

Mvh
Franksp

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-06-07 16:51

Højreklik på dit interneticon - egenskaber - kør maksimeret

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 25-06-07 16:56

refi, ja det kender jeg godt, men det maximere kun den side jeg er på. Når jeg åbner en ny side, er den stadig kun 1/3.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-06-07 17:06

maksimer de "lille side"....

Hold Ctrl nede og luk siden igen....

Så skulle den gerne huske det.....

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 25-06-07 17:13

Ja, det er sgu' noget mystisk noget. Den husker det 1 gang, men når jeg så prøver 2. og 3. gang, er det stadig et lille vindue.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-06-07 17:19

Du kører vel ikke med noget overlapning.... (i opsætningen)

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 25-06-07 17:21

Citat
Du kører vel ikke med noget overlapning.... (i opsætningen)

Hvad mener du?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-06-07 17:26

Alt efter hvilken browser du bruger er det forskelligt....

Men et eller andet sted i opsætningen kan du bede om at den skal overlappe vinduer....

Derved er kun det første maksimeret resten lægger sig i mindre tilstand så du hele tiden kan se en del af dem selvom du åbner et nyt.....

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 25-06-07 17:36

Jeg bruger Internet Explorer 7

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-06-07 18:04

Klik på knappen Funktioner i Internet Explorer, og klik derefter på Internetindstillinger.
Klik på fanen Generelt, og klik derefter på Indstillinger i sektionen Faner.
Marker afkrydsningsfeltet Aktiver fanebrowsing.
Klik på OK to gange.
Luk Internet Explorer, og åbn programmet igen.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 25-06-07 19:22

Hej refi

[CITAT][Marker afkrydsningsfeltet Aktiver fanebrowsing./CITAT]

Afkrydsningsfeltet var markeret

mvh
franksp

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-06-07 19:24

Tja - så har jeg ikke flere løsninger - 7eren er ikke optimal endnu...

Slet den og gå tilbage til 6eren (har du aut. hvis du afinstallerer 7eren..)

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 26-06-07 01:01

Ja, men det har jo virket, indtil, for et par dage siden, så det kan ikke direkte ha' noget med Internet Explorer 7 at gøre.

Jeg håber stadig på en løsning.

Mvh
franksp

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 26-06-07 02:14

Prøv lige at holde TAB nede, når du lukker på krydset.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-06-07 02:45

Når min computer har gjort sådan en sjælden gang, så åbner jeg IE...lukker ved at trykke Alt+F4......gør det nogen få gange efter hinanden, så plejer problemet at være løst

mvh dova

Accepteret svar
Fra : Benna1979

Modtaget 100 point
Dato : 26-06-07 12:25

Jeg havde samme problem for en uge siden og har kørt Kaspersky-scan og trojanscanning. Nu virker det igen. Det kan være et tilfælde, men forsøg lige ...

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 28-06-07 07:24

Gør som jeg--gem opskriften, hvis du er lige så dårlig som mig, til at huske

Godkendelse af svar
Fra : Franksp

Dato : 10-08-07 23:48

Tak for svaret Benna1979.
Undskyld jeg ikke har svaret før, men jeg er pensionist, og har været i Amsterdam 3 uger