/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Default billede-program?
Fra : martin.borre
Vist : 487 gange
100 point
Dato : 25-06-07 14:50

Når jeg prøver at åbne et billede på computeren, forsøger den at åbne Microsofts Photogallery som jeg ikke hsr/eller kan bruge/ da det forudsætterat jeg kan valicere mit Windows program. Og det kan jeg ikke da jeg har det fra mit arbejde, der ikke længere existerer. Men jeg bruger istedet Nero. Hvor i windows kan man indstille Nero som default programmet, der automatisk benyttes når et billede bliver åbnet?
Mvh Martin

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-06-07 14:54

højreklik - åbn med - vælg det program du ønsker at åbne med - gennemse (du kan vælge "brug altid dette program osv osv)

Kommentar
Fra : mumle01

Dato : 25-06-07 14:56

Hejsa

Højreklik på billedet / åbenmed / og så kommer der en box ,,,hvor du kan vælge hvilket program du vil åbne det med.
Hilsen mumle01

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-06-07 14:57

http://www.pcworld.dk/download/13/1389 der ligger for i øvrigt et glimrende billedprogram her du kan hente og bruge gratis