/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Engine.dll - fejl ??
Fra : Denpete
Vist : 875 gange
100 point
Dato : 25-06-07 14:05

Jeg har AVG Anti-Spyware installeret, men får konstant en fejlmeddelelse:

'avgas.exe - Indgangspunktet blev ikke fundet

'Procedureindgangspunktet ??0Date@@QAE@_J@Z blev ikke fundet i DLL-biblioteket Engine.dll'

Fejlmeddelelsen kommer når jeg åbner min PC.

kan dette løses - jeg HAR afinstalleret og geninstalleret programmet en gang ....

VH
Denpete

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-06-07 14:49

Slet den og installer AVS i stedet - den er bedre

http://www.activevirusshield.com/antivirus/freeav/index.adp?

Kommentar
Fra : Denpete

Dato : 11-07-07 11:05

Hej refi.....

Har af urandsagelige åsager nu måtte reformattere min HD.

Forsøger nu at installere AVS igen, men får at vide at installationspakken ikke kan åbnes ?????

Det er en .msi-fil

Men hvorfor kan jeg nu ikke det pludselig - der var intet problem sidas jeg skulle installere...

VH
Denpete

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-07-07 11:15

Der må være gået noget skævt i download....

Slet det du har hentet og hent en ny....

Kommentar
Fra : Denpete

Dato : 11-07-07 11:30

Hmmmm. har jeg nu gjort, men beskeden lyder det muligvisikke er en gyldig installationspakke...

Min Firewall er slået fra også.

Og jeg har opdateret med alle tigængelge servicepacks m.v.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-07-07 11:48

Der er INTET ugyldigt i den.....

Bruger du accelerator til download - så slå den fra.....

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 11-07-07 15:08

Hent dial-a-fix og kør "Fix Windows Installer". Det kan måske gøre tricket http://www.softpedia.com/get/System/System-Miscellaneous/Dial-a-fix.shtml