/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Bruge uorginale petroner?
Fra : klemme2006
Vist : 605 gange
100 point
Dato : 25-06-07 12:52

Jeg har en Canon i9100. Originale petroner koster ca. 90,- uoriginale ca. 50,- ... kan jeg trygt bruge de uoriginale?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-06-07 12:53

Kort og godt - ja.....

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 25-06-07 12:55

Til printer, hvor der ikke er indbygget printerhovede i patronen, kan der trygt bruges uoriginale patroner.

Accepteret svar
Fra : Bille1948

Modtaget 110 point
Dato : 25-06-07 12:58

Prøv www.printmore.dk der kan du få originale til omkring 70,- pr. stk. Jeg bruger KUN originale printerpatroner.

Ole P. Bielefeldt

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-06-07 13:53

Det kommer an på hvor kræsen du er med kvaliteten på eks. fotoprint.

Jeg har hørt om flere der ikke gider uoriginale patroner fordi de ofte ikke gengiver farverne korrekt.

F.eks. kan grønne farver blive alt for gullige o.s.v.

mvh dova

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 25-06-07 15:04

På min Canon IP5200 virker blækniveaukontrollen ikke ved uoriginale patroner--ret irriterende

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 25-06-07 15:23

Som DOVA skriver, og vær lige opmærksom på hvis der er garanti på printeren, kan garantien bortfalde.

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 25-06-07 20:30

Jeg har oplevet det stik modsatte - de originale kunne slet ikke styres, mens de selvopfyldte klarede jobbet til UG.

uoriginale er meget ofte originale som en eller anden har genopfyldt og lige hvordan det skulle kunne ødelægge noget har jeg svært ved at gennemskue.

Jeg kender ikke din printer, men er det en halv eller helbillig ville jeg sige "prøv det", hvis den er dyr er det ikke noget jeg vil råde dig om, men du lægger næsten op til en jysk snusfornuft...

Godkendelse af svar
Fra : klemme2006

Dato : 25-06-07 23:10

Tak for svaret Bille1948.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 25-06-07 23:24

Hej klemme2006,

Tak for point, og jeg kan kun sige, at jeg har brugt www.printmore.dk igennem 2 år, og printerpatronerne er kommet med posten meget hurtigt efter bestilling, og betaling er først trukket flere dage efter levering.

Derfor har jeg fået mere end 10 leverfancer fra www.printmore.dk

Ole P. Bielefeldt
www.familytreemaker.dk

Kommentar
Fra : BjornJ

Dato : 07-08-07 18:53

Hej klemme

Har du gode erfaringer med patroner fra printmore?

Hvor lang er leveringstiden?

Bruger du kompentible eller originale?