/ Forside/ Karriere / Penge / Budget / Spørgsmål
10  Teil 110
Billigste lån
Fra : krizz20
Vist : 1833 gange
100 point
Dato : 24-06-07 17:23

HVor kan jeg finde det billigste lån hvis jeg skal låne 10.000kr
har kigget lidt rundt omkring det er svært

Kommentar
Fra : hvterp

Dato : 24-06-07 17:32

I din bank , men sikkert ikke det svar du søger.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-06-07 18:11

Her er en side hvor du kan sammenligne priserne

http://www.pengepriser.dk/frontpage.html

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-06-07 18:14

Du vil ALDRIG finde nogen billigere end din bank med mindre du låner dem privat rentefrit....

Kommentar
Fra : krizz20

Dato : 24-06-07 18:24

refi der er vel forskæld på banker og renter

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-06-07 18:35

Ikke i den retning...

De bedste betingelser får du der hvor du er kunde i forvejen......

Det er jo ikke 1 million du taler om.....

Kommentar
Fra : thulin

Dato : 24-06-07 19:04

Det kommer an på hvordan du vil låne pengene ?

Man skal som regelt betale omkring 3000,- kr for at oprette et lån, skal man så kun låne 10.000 er det jo pludselig en stor del af lånet.

Hvor hurtigt kan du betale pengene tilbage ? 1 mdr. eller 5 år ?
Hvis du kan betale dem tilbage inden for forholdsvis kort tid, vil det smarteste nok være at få en kassekredit i banken, så skal du nemmelig ikke betale for at oprette, måske et mindre gebyr for at få et bevilligt overtræk/kassekredit.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-06-07 21:26

Den hjemmeside jeg henviser til i linket har også været omtalt i tv, der fandt man ud af (så vidt jeg husker) at den billigste bank lå på Mols, men prøv selv at tjekke siden

Kommentar
Fra : henrikkrebs

Dato : 24-06-07 22:30

Bedste kilde til bank-priser er http://mybanker.dk - bedre end pengepriser.dk.

10.000 er iøvrigt for lidt at låne efter min mening, i al fald hvis man har en løbende indtægt på 5.000 om måneden eller mere. Så vil man kunne spare op til det, og hvis man ikke kan det, så bør man slet ikke sætte sig i den ekstraudgift det er at forrente og afdrage et sådant lån.

Accepteret svar
Fra : krakgt

Modtaget 100 point
Dato : 25-06-07 10:16

Hej Krizz

Det du skal være opmærksom på er ÅOP ~ årlig omkostnings procent.
Jo lavere den er - der skal du låne - din bank er formentlig det bedste sted - også selvom du måske allerede har lånt i top

mvh

krakgt

Godkendelse af svar
Fra : krizz20

Dato : 04-08-07 14:47

Tak for svaret krakgt.

Kommentar
Fra : kim85

Dato : 07-08-09 00:30

Her kan du læse en masse om ÅOP:
http://www.finando.dk/forum/viewtopic.php?f=19&t=178