/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
sprøjtemaler hvor?
Fra : scandinavia
Vist : 553 gange
50 point
Dato : 24-06-07 06:46

Hej

Hvor kan man få sprøjtemalet hylder, møbler mv. Jeg kan huske jeg engang så noget i tv om det, men kan ikke huske hvilken slags industri det var ved?

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 24-06-07 07:15

Mange autolakerere gør det, når du selv kommer med malingen.
Mvh
dabj

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 24-06-07 07:24

Godmorgen..

Nogle alm maler/malerfirmaer gør det også.
Men kan da anbefale en rigtig god møbel maler fra Aalborg området hvis det var noget?

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 24-06-07 08:18

Nogle autolakerer vil helt sikkert lave det for dig. Andre vil slet ikke røre det, for den tid de bruger på det kunne de lave noget med flere penge i.
Men prøv først en Autolakerer, frem for en industrilakerer - (der ved hvad det skal koste). Du kan måske få lavet det uden for meget regning på en weekend. Men find nu en der HAR lavet dens slags før, for det er helt andre materialer der arbejdes med. Arbejde med træ - kan drille som en sindsyg hvis man ikke har prøvet det før.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-06-07 10:57

de steder hvor de sandblæser møbler sprøjtemaler de for det meste også -