/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Pictures
Fra : Bizz
Vist : 353 gange
100 point
Dato : 23-01-03 13:31

På nogle web-sites kan jeg ikke se billeder/ikoner, der er bare en hvid firkant og et rødt kryds. Hvad skal jeg downloade/gøre.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-01-03 13:53

Under funktioner --> internetindstillinger --> fanebladet avanceret --> skal der være flueben i "vis billeder"

Kommentar
Fra : Bizz

Dato : 23-01-03 14:00

h.click hjælper ikke - der er markering i "vis billede"r.

Accepteret svar
Fra : NolleDK2002

Modtaget 110 point
Dato : 23-01-03 14:16

Det tyder på at du mangle java-script - Java Virtual Machine (JVM)

Jeg har en link til dig,hvor du kan hente det hen:
Det er et særligt problem,hvis man har netbank.Derfor en link til en bank
http://www.nordjyskebank.dk/
under e-banking og derefter videre til Problemløsning
under Problemløsningsmuligheder står der
En gammel javaversion
Derefter er der mulighed for hvilken java-program ude fra hvilket styresystem du har.
Så vælger du den der er for dit styresystem og download program.Og installere program,og derefter genstart din pc´er.Så skulle det gerne køre igen

MVH

C.Sørensen

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 23-01-03 14:49

prøv at højreklikke på en anden side, det kan være der mangler et billede der hvor du har prøvet, M.O.K's forslag burde virke

En anden måde at snyde explorer på er ved at lukke alle vinduer, undtagen et, gå ind og fjern fluebenet i "vis billeder" tryk anvend ---> sæt flueben igen ---> tryk ok ---> luk vinduet --> og genstart

Kommentar
Fra : Random

Dato : 24-01-03 12:39

Det kan også skyldes din Internet-forbindelse. Sidder du bag en langsom Proxy eller måske en dårligt konfigureret firewall, der smider nogle af de store pakker væk, når den blir lidt for belastet, eller er firewall for langsom til at give svar inden din browser timer billedet ud, ja så får du et rødt kryds.

Prøv evt. at give os 4 sider. To hvor billederne loader fint, og to hvor du får mange røde krydser.
Så kan vi måske se en sammenhæng, hvis det da ikke skifter på må og få hvilke sites, der gir røde krydser...
Mvh
Random

Kommentar
Fra : thomas2610

Dato : 05-02-03 07:19

Det kan være fordi den der har skrevet siden og lagt den op på nettet har skrevet forkert eller ikke fået billede lagt op.

Det kan også være fordi serveren som siden ligger på, er overbelastet, så kan det ske at du ikke kan se billederne ikke kommer med.

Hilsen Thomas.

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 27-02-03 23:47

Hej Bizz....har du stadig problemet ???

Kommentar
Fra : jayleno

Dato : 17-07-03 06:06

Hej Bizz.
Er det ikke Acrobat reader du mangler , man får nemlig såden et symbol op når man for ex. skal se et katalog der er en PDF-fil , det kan være et katolog for silvan , electric city ell. lign.
Jeg havde samme problem men efter at have installeret Acrobat 5.0 virker det perfekt.
Det skal ikke kun downloades , det skal også installeres og det gøres ved at dobbeltklikkke på ikonet .

Godkendelse af svar
Fra : Bizz

Dato : 08-12-03 22:10

Tak for svaret NolleDK2002.