/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Vedr. tip Lidt stof til eftert
Fra : michael_30
Vist : 465 gange
100 point
Dato : 21-06-07 17:45

Kommentar
Fra : hasselbalch

Dato : 21-06-07 18:07

methanol er faktisk træsprit som mange alkolikere tidligere døde af eller blev blinde. i rusland sker det stadig, når der ikke er penge til vodka

Accepteret svar
Fra : vil.du

Modtaget 100 point
Dato : 22-06-07 00:12

Jeg gider ikke længere skrive om Aspartam MEN - hvis man dør af det så må jeg og min familie være døde allesammen, idet vi alle indtager produkter der er sødet med aspartam hver eneste dag og har gjort det i mange mange år - så, efter min mening er det noget værre vrøvl, der står i det 'tip'.

I øvrigt synes jeg man skal læse den artikel der bliver linket til, rigtigt igennem og lige se hvad det egentlig er

Hmm..og så lige..... Artiklen har denne overskrift på forsiden:

Citat
Citat: "Den medicinske forskning har gjort så store fremskridt, at der praktisk taget overhovedet ingen sunde mennesker findes mere." Aldous Huxley.

- til dét ^ kan jeg kun sige - bvadr.

Venlig hilsen Dorthe.

Og nej - jeg går ikke i nogen diskussion om aspartam, jeg har været der så mange gange og gider ikke mere. Den samme diskussion kørte for en masse år siden omkring et andet sødestof og det er osse stadig i handelen og det bruger vi osse i familien, så vi burde faktisk være hmm...dobbeltdøde?...

- flere venlige hilsener

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 22-06-07 00:18

Nåja, jeg kan da lige sætte et andet morsomt citat ind fra omtalte link - hvis man kigger mere nøje på det link der er sat ind i 'tippet' - så kommer der vældig interessante ting frem:

Citat
Publisher of international bestselling author, and Founder of Dianetics and Scientology, L. Ron Hubbard

- endnu en gang utroværdigt miskmask fra Ron Hubbards side - og Scientology

Kommentar
Fra : michael_30

Dato : 22-06-07 06:22

Citat
Jeg gider ikke længere skrive om Aspartam MEN - hvis man dør af det så må jeg og min familie være døde allesammen, idet vi alle indtager produkter der er sødet med aspartam hver eneste dag og har gjort det i mange mange år - så, efter min mening er det noget værre vrøvl, der står i det 'tip'.

I øvrigt synes jeg man skal læse den artikel der bliver linket til, rigtigt igennem og lige se hvad det egentlig er

Hmm..og så lige..... Artiklen har denne overskrift på forsiden:

Citat
Citat: "Den medicinske forskning har gjort så store fremskridt, at der praktisk taget overhovedet ingen sunde mennesker findes mere." Aldous Huxley.

- til dét ^ kan jeg kun sige - bvadr.

Venlig hilsen Dorthe.

Og nej - jeg går ikke i nogen diskussion om aspartam, jeg har været der så mange gange og gider ikke mere. Den samme diskussion kørte for en masse år siden omkring et andet sødestof og det er osse stadig i handelen og det bruger vi osse i familien, så vi burde faktisk være hmm...dobbeltdøde?...

- flere venlige hilsener

Jeg spørger bare fordi at min familie og jeg, drikker i meget stor omfang af produter med aspartam
Så det ville være rart at høre andres mening...

Godkendelse af svar
Fra : michael_30

Dato : 01-07-07 22:10

Tak for svaret vil.du.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 02-07-07 00:44

selv tak og ved du hvad..FORTSÆT med at nyde det søde uden sukker, jeg LOVER at kontakte dig hvis nogen i min familie skulle vise symptomer på noget slemt
Min mand og jeg har brugt sædemidler i over 30 år vore børn har fået det hele deres liv, vi bruger ikke sukker overhovedet - kun når jeg skal lave et eller andet til andre hvos jeg ikke gider diskussionen

Bare nyd det og lad dommedagsprofeterne råhygge sig hver eneste gang der kommer noger frem som kan gøre livet lidt nemmere og sjovere for de som ikke må spise sukker eller andre ting

Vh Dorthe