/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Sonic DVD til Photo Story 3
Fra : 1991
Vist : 1274 gange
500 point
Dato : 21-06-07 12:38

Er der nogen som kan fortælle mig hvor jeg kan købe Sonic DVD til Photo Story 3, som kan bruges til at brænde Photo Story 3 til en DVD.
Jeg har prøvet alt på nettet synes jeg, men det er kun udenlandske firmaer som jeg har fundet og her ligger prisen på 20 dollar.
Jeg er stor tilhænger af Photo Story 3 fordi det er meget enkelt, men kan ikke vise det på TV.
Jeg har Windows XP, men har hørt at i Windows Vista kan man brænde Photo Story 3 til DVD, men det hjælper ikke mig.

Kommentar
Fra : kj

Dato : 21-06-07 13:15
Kommentar
Fra : 1991

Dato : 21-06-07 13:27

Ja kj jeg har prøvet at få dette til at virke, men det er ikke lykkedes mig.
Jeg har siddet med netop det tip i mange dage, så nu giver jeg op, og forsøger at få det Sonic DVD.

Kommentar
Fra : kj

Dato : 21-06-07 14:03
Kommentar
Fra : 1991

Dato : 21-06-07 14:22

Ja - den har jeg også kigget på, men jeg har en meget stor beholdning af Photo Story 3 som jeg vil have lavet klar til DVD - og det er, skriver Microsoft Sonic DVD bygget til.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-06-07 14:27

Til gengæld er det ikke alle der er tilfreds med resultatet efter installationen af Sonic.....

Filmene hakker idet....

Hvilke DVD brænderprogrammer har du i forvejen ?????

Kommentar
Fra : 1991

Dato : 21-06-07 14:43

Jeg har Nero som brænderprogram men den hjælper da hvis ikke.

Kommentar
Fra : 1991

Dato : 21-06-07 14:44

Jeg har også prøvet Magix Photo Story - men det tiltaler mig ikke - for mange muligheder.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-06-07 14:46

PhotoStory gemmer i WMV format......

Det mener jeg godt Nero kan klare....

Tjekker lige.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-06-07 14:57

Neeej...

Nero er ikke glad for WMV filer.....

Men der findes andre brænderprogrammer der kan klare det.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-06-07 15:19

Denne kan klare konvertering til MPG - derefter kan Nero klare brændingen - men til CD ikke DVD....

http://www.freedownloadscenter.com/Multimedia_and_Graphics/WAV_Players_and_Editors/Free_Video_Converter.html

Kommentar
Fra : 1991

Dato : 21-06-07 15:47

Jeg har installeret dette program - men når jeg vil ændre filen fra wmv til MPEG1 eller MPEG" skriver den run time error - ØV
Invalid operation ???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-06-07 15:58

prøv at kigge videre efter wmv to mpg convertere........

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-06-07 16:05

Denne bruger jeg selv - den konverterer alt....

Men om freeware versionen kan klare store filer aner ikke,,,,,,

http://www.bestfreewaredownload.com/freeware/k-video-t-free-a-z-mpeg-vcd-dvd-video-converter-freeware-dkigvemx.html

Kommentar
Fra : 1991

Dato : 21-06-07 17:39

Jeg har lige prøvet den hjemmeside og installeret filen - den virker åbenbart MEN den vil kun tage 30 % af filen.
ØV

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-06-07 17:51

Som sagt - søg på convertere.......

Ellers må du op med tegnebogen.....

Kommentar
Fra : 1991

Dato : 21-06-07 17:56

Ja det var meningen med Sonic hvor de skriver 20 dollar, men den findes måske ikke i Danmark.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 500 point
Dato : 21-06-07 18:14

Ja og Nej.....

Den skal jo bare downloades (og betales)......

Du kan ikke købe den på CD eller andet....

Der er KUN Sonic og Microsoft der forhandler den - begge steder i $

http://www.microsoft.com/windowsxp/using/digitalphotography/photostory/storyactives.mspx

Godkendelse af svar
Fra : 1991

Dato : 21-06-07 18:17

Tak for svaret refi.
Du gjorde i hvert fald en masse for at jeg skulle kunne finde noget relevant.
Men jeg har kun et Dankort så det kan jeg ikke handle med internationalt .
Men tak

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-06-07 18:33

Har du ikke en bekendt med Visa ???????

Hovsa.....

Prøv at foretage købet...
Så bliver du ledt til en side hvor du bl.a. kan taste land... (Dkr. 110)

Derefter kan du betale enten via PayPal eller bankoverførsel.....

Det tager ganske vist lidt længere tid - men det er et OK firma - der er ingen risiko (heller ikke ved bankoverførsel)

http://www.estore.sonic.com/enu/photostory/default.asp