/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
MS-Office XP Pro på Vista?
Fra : Kirstineka
Vist : 708 gange
100 point
Dato : 21-06-07 09:06

Jeg har netop købt en bærbar pc med Vista.
Kan jeg bruge MS-Office XP Pro sammen med Vista?
De programmer jeg har er alle XP-baserede, vil det være en fordel at installere Windows XP på istedet for Vista - hvis det altså kan lade sig gøre?

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 21-06-07 09:32

Office XP kan sagtens køre på en Vista-pc. Om dine andre programmer kan, kommer an på en prøve; men mon ikke de fleste, hvis ikke alle, kan det. Du kan måske få problemer med spil.
Du kunne jo installere XP på en anden harddisk, så du får begge muligheder.
Jeg selv holder mig langt væk fra Vista, og vil først overveje Vista når den første store samlede rettelse (SP1) er frigivet.

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 21-06-07 09:38

jeg har en del programmer, jeg ikke kan køre med Vista
bl a dyrt købt video redigerings programmer
jeg overvejer at gå tilbage til WinXP pro

Kommentar
Fra : Kirstineka

Dato : 21-06-07 09:53

Det er nu heller ikke "frivilligt" at jeg valgte Vista, men der er ikke sådan ligetil at få bærbare mere uden Vista.
Jeg bruger AutoCad LT 2006 og det kan tilsyneladende ikke fungere med Vista.
Jeg prøver at installere MS Office XP Pro og ser hvad der sker - det kan vel afinstalleres igen

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 100 point
Dato : 21-06-07 11:00

Citat
Jeg prøver at installere MS Office XP Pro

Gør du roligt det - det virker udmærket....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-06-07 11:05
Kommentar
Fra : Kirstineka

Dato : 22-06-07 08:07

Nu har jeg installeret MS XP Office Pro og det virker perfekt
Tak til Jer alle for Jeres deltagelse.
Svært at vælge hvilket svar der var bedst, men jeg giver point til refi for det korte og præcise svar

Godkendelse af svar
Fra : Kirstineka

Dato : 22-06-07 08:09

Tak for svaret refi.
Jeg har begrundet hvorfor jeg valgte at acceptere dit svar med en kommentar i tråden (håber jeg da).
Det er første gang jeg "lukker" et spørgsmål, så jeg håber at du får point - eller må du jo skælde ud

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-06-07 08:20

Selv tak....

Om du mener du har givet den rigtige point vil jeg helt overlade til dig selv

Men de er modtaget