/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Toledo 1,9 tdi 97'
Fra : Always8382
Vist : 508 gange
100 point
Dato : 20-06-07 22:56

Nogle der har erfaringer med sådan en bil. - Vognen har kørt 260.000 men med alle service overholdt. Det er en 1,9 tdi'er med 90 hk fra Vw - bør jeg ikke trygt kunne købe sådan en. - Bilen er passet med undervognsbehandling...

Takker...
Klaus

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-06-07 23:13

Citat
bør jeg ikke trygt kunne købe sådan en

Ikke hvis den koster 100.000

Bortset fra det skal du jo ikke forvente at den kører yderligere 260.000 uden det koster.....

Så er den billig nok så køb du blot.....

Kommentar
Fra : Always8382

Dato : 20-06-07 23:16

27 nysynet er vel en fair pris...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-06-07 23:22

Lyder rimeligt.....

Kommentar
Fra : kogalejy

Dato : 22-06-07 17:11

Det svarer til 6.5 gange jorden rundt Mvh. K.

Kommentar
Fra : stevanovski

Dato : 23-06-07 11:00

ville anbefale du fik den kørt til en mekaniker før køb, for at få en gennemgang (tilstandskontrol)
det er mange gange fejlen når private køber bil, bilen ser pæn ud men første gang du kører til service er der slidte bremser tærret bremserør slør i lejer osv.... =masser af penge til os

mvh N.S. Autoservice

Kommentar
Fra : Cortina01

Dato : 27-08-07 10:32

Hvis vognen leveres nysynet bør tærede bremserør da ikke forekomme, ligesom styre og bærekugler, manchetter osv. må antages at være i orden. Hvor mange km der er tilbage beror i høj grad på hvordan den er passet, og måske endnu mere: hvordan den er blevet kørt.
Og det er altid en mulighed, at køre omkring GDS e.l. og få den på en lift for en undervogns inspektion.
Så hvis du synes der er en sammenhæng mellem prisen og det du køber, så held og lykke med det.