/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nokia 3310 batteri skift
Fra : EiHaBr
Vist : 1638 gange
100 point
Dato : 20-06-07 22:01

Ved nogen om alle telefonnumre forsvinder når man vil skifte batteri i en Nokia 3310, det mener jeg at kunne huske at de gør, og kan man lagre dem på kortet, det mener jeg ikke, at man kan med så gammel en telefon.
Kan man køre numrene ud på evt. PCéren.

Mvh Eigil

Accepteret svar
Fra : SACA2

Modtaget 110 point
Dato : 20-06-07 22:06

Jeg tror ikke at du sletter noget når du skrifter batteri...jeg har selv i tidernes morgen haft en nokia 3310 og indimellem tabt den eller af andre årsager afmonteret batteriet for at tilslutte det igen og der var alle mine numre intakte...

Kommentar
Fra : tinolarsen

Dato : 20-06-07 22:08

jeg er også rimelig sikker på at nummere ikke bliver slettet..

Kommentar
Fra : me67

Dato : 20-06-07 22:11

Har aldrig hørt om at numrene bliver slettet ved batteriskift.

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 20-06-07 22:14

Tak for svarene det lyder da dejlig med ca. 100 numre.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-06-07 23:03

Pil du bare batteriet ud....

Du mister med garanti INTET....

Det der ikke ligger på simkortet ligger i tlf. hukommelse......Og den forsvinder IKKE

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 21-06-07 07:27

Netop på gamle telefonnumre ligger numrene på kortet og ike på telefonen, det er en nyere feature at man har en hukommelse på selve telefonen, så kør løs

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 21-06-07 09:19

Jeg mmener at du kan lagre dem begge steder.

Kommentar
Fra : O.B

Dato : 21-06-07 23:18

Du skal mene, nokia 3310 lagre kun på sim-kort. Det er Nokia 3330 der kan lagre på telefon og
på sim-kort

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 22-06-07 20:33

Jeg giver point til saca2 for hurtig og rigtig svar, men har egentlig mest lyst til at give nogen point til refi også fordi han garenterede for at intet gik tabt.
Jeg har fundet ud af at i har ret. Man går ind i telefonbogen - valg -hukommelsesstatus og der står der sim kort.

mvh Eigil

Godkendelse af svar
Fra : EiHaBr

Dato : 24-06-07 17:31

Tak for svaret SACA2.