/ Forside/ Interesser / Dyr / Fisk / Spørgsmål
10  Gennie 710
Diamant Gubbi unger..
Fra : En-Nitte
Vist : 1237 gange
10 point
Dato : 20-06-07 20:05

Haiii .. :)

Min kærestes diamant gubbier har fået 6 unger og vi ved ikke hvor længe det tager før de bliver store? Altså store nok til at komme over til de voksne gubbier. De er i et lille minni akvarium lige nu.. og hvad skal de fodres med?

Qnuz

Accepteret svar
Fra : idaw

Modtaget 5 point
Dato : 20-06-07 21:06

I kan fodre dem med specielt unge-foder, eller bare fin-knuse det alm flage foder. Vores unger plejer at gå sammen med de voksne fra starten, så hvornår de er store nok, jae... Det ved jeg ikke...

Godkendelse af svar
Fra : En-Nitte

Dato : 21-06-07 09:00

Tak for svaret idaw.