/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
OSRAM glødelampe
Fra : mariannek7007
Vist : 3631 gange
200 point
Dato : 05-09-01 23:05

Hvor finder jeg en nu udgået glødelampe til en Eumig-smalfilmsfremviser ??
Nr. 58.8107 - 12v - 100w.
på forhånd tak.
Marianne Kürstein

Kommentar
Fra : madmikk

Dato : 05-09-01 23:27

har helt sikkert et svar til dig imorgen, når jeg kommer på job!!!!

Madmikk

Kommentar
Fra : madmikk

Dato : 05-09-01 23:29

hvilken type fatning er der på ?

madmikk

Accepteret svar
Fra : madmikk

Modtaget 210 point
Dato : 05-09-01 23:49

Er det denne pære??
http://catalog.osram.com/scripts/artikel.asp?art=8032&tblid=293
Jeg kan nok skaffe dig den....

madmikk

Kommentar
Fra : madmikk

Dato : 06-09-01 10:26

nej det er ikke den alligevel

madmikk, søger videre

Godkendelse af svar
Fra : mariannek7007

Dato : 06-09-01 14:28

Tak for dine svar.
Problemet er, at den er udgået af produktion for 6-7 år siden.
Fatningen har 4 stålstifter ud til siden 1+3. Pæren er ikke "gravid" men helt lige og ca. 5 cm lang i glasset.
Marianne

Kommentar
Fra : madmikk

Dato : 06-09-01 16:58

jeg har talt med osram, de sagde den var udgået, ja.
Har talt med Philips, og skal have lidt flere informationer, de har en pære på 12 v 100W, damen i expeditionen ved bare ikke hvordan den ser ud, da det ikke er en vare de fører i danmark, skal forhøre mig nærmere nu hvor du gav mig lidt mere at gå efter.

Skriver lidt mere imorgen, ved bare ikke helt hvornår det bliver.....ellers skriv til mig på mail....

madmik@pc.dk

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 07-09-01 10:25

mariannek7007 skrev...
> Hvor finder jeg en nu udgået glødelampe til en Eumig-smalfilmsfremviser
> ??
> Nr. 58.8107 - 12v - 100w.

Et svensk firma
http://www.tura.se/
Reklamerer stadig med pæren. Man kan kontakte
joachim.persson@tura.se
for flere oplysninger.
--
Med venlig hilsen
Peter
pschATmail.dk
Replace AT with @ to reply.