/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
login
Fra : akrolle
Vist : 605 gange
300 point
Dato : 20-06-07 08:10

hvorfor skal jeg lige pludselig login hver gang min pc har været slukket,bla her på kandu,har sagt,husk mig,,det er også galt på alle andre sider.??
pfh tak..

Kommentar
Fra : nuber2

Dato : 20-06-07 08:19

Kig på dine cookies-indstillinger.

Hvis du anvender internet explorer, prøv at rydde midlertidige filer.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 20-06-07 08:35

Gå i KØR, skriv control usepasswords2 og tryk enter, marker din bruger, og tryk anvend, det hænger sammen med nogle opdateringer.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-06-07 08:46

Det er simpelthen fordi du (automatisk) sletter din login cookie hver gang du lukker din browser.....

Det må så også gælde alle andre steder du forsøger at gemme login.....

Bruger du et tool til at slette dine cookies hver gang skal du fravælge kandu og andre aut. login cookies i dette tool...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-06-07 08:48

peet49

Hvad har det med Kandu login at gøre ????????

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 20-06-07 08:49

Refi har ret, min kommentar er kun til windowslogon.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-06-07 08:56

Spørgsmålet kunne sagtens misforstås

Citat
lige pludselig login hver gang min pc har været slukket

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-06-07 10:59

funktioner - internetindstillinger - indhold - autoudførelse klik på indstillinger - sæt flueben i brugernavn og adgangskoder i formularer

Kommentar
Fra : nuber2

Dato : 20-06-07 11:22

hej miritdk
Som jeg opfatter det er problemet ikke at huske adgangskoder.
Problemet er den funktionalitet der er fx herinde, hvor der sker et automatisk login.

Herinde er det et hack i loginfeltet (hvis du ikke kan huske det, så prøv at logge ud , der kan sættes og fjernes. Og den logger åbenbart ikke selv ind, selv om hakket er sat.

Det ligner et småkage-problem.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-06-07 11:29

nuber2 - det kan være så meget - jeg bruger ikke selv at huske adgangskoder på nettet - men ved mange har problemet netop pga indstillingerne jeg beskrev.

småkager ?? - tørre kiks

Jeg bliver logget ud / får timeout kontinuerligt netop fordi jeg ikke tillader visse cookies - fint med mig da jeg ofte glemmer at logge ud *G*

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 20-06-07 11:39

Tøm din cache for kager og link's,der kan være korupte kager og stray links(ødelagte links)

Kommentar
Fra : nuber2

Dato : 20-06-07 12:27

småkager---- måske var huskekager et bedre ord.

UAO prøv om det hjælper at gennemgå indstillingerne, slette midlertidige filer cache og slette cookies.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-06-07 13:01

Citat
slette cookies

Det er jo det der giver fejlen.....

Kandu cookies (og andre login) SKAL blive (også ved lukning af komputer)......

Ellers kan den jo ikke huske noget der ikke er der

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-06-07 13:02

Dit login ligger i disse cookies (det gælder alle sider med (husk mig))

Kommentar
Fra : nuber2

Dato : 20-06-07 13:09

yeps refi.
Fejlen er jo bare at disse cookies enten forsvinder - af sig selv - eller ikke kan anvendes af siden.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-06-07 13:14

Tvivler...

Det er med 99% sikkerhed fordi et eller andet program er sat op til at slette ved nedlukning

Men OK - 1% har da også rettigheder

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 20-06-07 16:42

Den nuværende cookie kan være udløbet, og så er det bare at slette den, og gå ind og få en ny småkage.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-06-07 16:47

Citat
Den nuværende cookie kan være udløbet

Mon dog....

Eftersom "småkagen" var ny da spørgsmålet blev stillet - så må den være "bagt"

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-06-07 16:48

Ved nærmere eftertanke kunne det jo godt være at den bare ikkke fornyer sig selv og derfor ikke virker

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 20-06-07 16:50

Det kunne da godt tænkes Refi

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-06-07 16:52

Skide irriterende når folk stiller spørgsmål og bare bliver væk....

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 20-06-07 16:53

Ja...

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 20-06-07 16:53

at den er en korupt småkage

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 20-06-07 16:54

Næh, jeg tror den er kor(r)upt

Kommentar
Fra : akrolle

Dato : 21-06-07 08:20

tak for lle svarene,,,har prøvet at slætte kagerne,så skulle det vel virke påny??? det gør det bare ikke..på msn messenger skal jeg IKKE,skrive navn og kode..kan det være noget sikkerhed,jeg har en prøvesikkerhedspakke,den er ved at udløbe (næh vel) ..
undskyld mig refi ska´på job..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-06-07 09:31

Citat
undskyld mig refi ska´på job

Jamen god arbejdslyst - Det er da vigtigere......

Citat
har prøvet at slætte kagerne,så skulle det vel virke påny??? det gør det bare ikke

Har du efter sletningen haft logget ind igen og DEREFTER startet maskinen igen ?

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 300 point
Dato : 21-06-07 09:33

Har du husket at tjekke alle dine tools om nogen af dem stetter cookies ved lukning af maskinen ?

Godkendelse af svar
Fra : akrolle

Dato : 25-06-07 08:10

Tak for svaret refi.det var prøve antivrus programmet,,,men så lærte jeg da lidt...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-06-07 08:53

Selv tak.....