/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Mine mapper er forsvundet?
Fra : lyhne1
Vist : 783 gange
200 point
Dato : 20-06-07 00:51

Hejsa

Jeg sad og spillede et spil, da min computer pludselig crashede.
Det gør den en gang imellem, det skyldes et defekt grf-kort.

Da jeg genstartede, åbnede jeg lige Outlook express.. Alle de mapper jeg selv har oprettet er nu væk. Min indbakke er tom, der er kun den ene mail jeg lige har modtaget. slettet post er som den skal være.
Jeg har set i den mappe Outlook-express bruger som lagringsmappe, der er de, alle mapperne..

HJÆLP! Har I nogen idéer?

Lyhne1

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-06-07 01:24

Hvis du har Windows XP, så prøv en systemgendannelse, det burde løse problemet

Kommentar
Fra : lyhne1

Dato : 20-06-07 01:26

Nope.. Har lige prøvet.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-06-07 01:34

Blev der gendannet ? Eller skrev den til dig at gendannelse ikke kunne gennemføres ? Når mapperne er der, burde det virke igen

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 20-06-07 01:36
Accepteret svar
Fra : mumle01

Modtaget 200 point
Dato : 20-06-07 06:00

Hej
Mon ikke du kan exportere / importere dem fra lagringsmappen.
Hilsen mumle01

Kommentar
Fra : lyhne1

Dato : 20-06-07 08:46

Hejsa

Nu har jeg fået dem igen, god nok dobbelt, men hellere det..

Jeg tror Outlook pludselig havde ændret lagringsmappe. Meget mærkeligt.. Men nu er de fundet

Tak for buddene allesammen..

Godkendelse af svar
Fra : lyhne1

Dato : 20-06-07 08:50

Tak for svaret mumle01.

Mit oprindelige spørgsmål var egentlig også lidt fejl. Jeg havde jo ikke chekket ordentligt efter at lagringsmappen var den jeg mente..

Go´ dag

Lyhne1

Kommentar
Fra : mumle01

Dato : 21-06-07 07:56

Var så lidt