/ Forside/ Interesser / Rejser / Feriesteder / Spørgsmål
10  qfha 400
Sommerhus
Fra : Finn_Kyhn
Vist : 401 gange
50 point
Dato : 20-06-07 00:24

Da vi er kommet meget sent i gang med at finde et sommerhus til 8 personer i Danmark, helst østjylland, fyn eller det sydfynske øhav og alt er udlejet gennem bureauerne, forsøger jeg af denne vej om der er nogle der har et sommerhus de vil leje ud i uge 28 eller 29.

mvh
Finn

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 20-06-07 07:02

Prøv at checke DR under regionerne. Der er noget der hedder byttemarkedet, og der plejer at være udlejning af sommerhuse, men om der er noget, i de to uger må du selv checke.
Det er jo ikke ligefremt nemt, så sent, at få noget i to af de allermest populære uger, men god jagt.

MVH

Kommentar
Fra : supertorsdag

Dato : 20-06-07 08:21

Ved hvor der findes et lækkert Sommerhus til salg, hvis det skulle have interesse
http://www.hyggeip.dk/

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 20-06-07 09:21

Hvis ikke der kommer andre input, så kan muligheden også være campinghytter.

Denne plads har godt nok kun en *, men det er kun fordi han ikke gider være med i stjerneræset, det er de flotteste toiletrum og badeværelser jeg har set indtil dato!!! Der er mange hytter så jeg tror i har en stor chance for at få et par stykker

http://www.camping.dk/1camping/script/80cpz.asp?plnr=6360

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 20-06-07 10:27
Kommentar
Fra : Finn_Kyhn

Dato : 23-06-07 13:46

Jeg takker for interessen - der var dog ingen hjælp at hente, som jeg ikke kendte, hos de viste kilder.

Annuller spørgsmålet
Fra : Finn_Kyhn

Dato : 23-06-07 13:46

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål