/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
iexplore.exe lukkes
Fra : Funambulist
Vist : 364 gange
100 point
Dato : 19-06-07 19:33

Hej

Når jeg bruger specielle hjemmesider sker der altid det samme; et vindue med tekst om at iexplore.exe hat fundet en fejl og afsluttes vises, og siden lukkes ned. Ret belastende i det det er rigtig mange forskellige sider som jeg bliver nødt til at finde en anden computer for at komme ind på.

Håber at få hjælp til hvad jeg skal gøre ved problemet.
God sommer

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-06-07 19:47
Kommentar
Fra : Caine

Dato : 19-06-07 19:48

prøv at installere Internet Explorer 7.0

Men det er nok et plug in der laver ballade... fx. flash eller java

hvilke sider drejer det sig om???

/CaiNe

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 110 point
Dato : 19-06-07 20:01

er det på en bestem - eller flere bestemte sider det sker ligger fejlen og kalder sig quickfind - den kan du afinstallere sådan:

åbn IE og gå ind på en hjemmeside - ligemeget hvilken - funktioner - administrer tilføjelsesprogrammer - sørg for der i listen står tilføjelsesprogrammer der er indlæst i internet explorer i øjeblikket - marker quickfind og vælg deaktiver - klik ok - du får en bekræftigelse om deaktiveringen - klik ok - genstart

Kommentar
Fra : Funambulist

Dato : 19-06-07 23:00

Linket hjælper ikke, desværre, da mit problem er, at det er lige så snart jeg er inde på siden, altså det er ikke alle billeder der når at blive loaded, og der er ingen chance for at nå at surfe eller "scrolle", og det er helt bestemte sider, som fx rejseplanen.dk, threadless.com og livejournal.com, sider som jeg tidligere ikke har haft problemer med.

- MEN tricket med at deaktivere quickfind virkede!
Tusind tak og god aften.

Kommentar
Fra : miritdk