/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
PCO og vægttab
Fra : myes
Vist : 1055 gange
130 point
Dato : 19-06-07 19:19

Jeg fik konstateret PCO for ca. 2 år siden, og er samtidig så heldig at veje for meget. Jeg ville virkelig gerne i kontakt med andre piger på min egen alder (Jeg er 24) som savner lidt motivation ligesom jeg til at gå i gang med kost omlægningen så der kunne ryge nogle kg. Der må da være nogle derude.

Jeg har som følge af det en konstant trang til sukker (er næsten afhængig af det), hvilket gør det endnu sværere.
Det ville derfor også være rart at høre fra andre der kender til PCO som har nogle gode råd til kuren, og hvordan man nemmest kommer af med sukkertrangen.

Accepteret svar
Fra : Birgitte32

Modtaget 140 point
Dato : 19-06-07 20:15

Hej Myes

Der findes en dansk gruppe på yahoo for PCO. Der er nogle meget søde piger inde, som er gode til at dele erfaringer og alm. dagligdags ting. Du finder den på http://uk.groups.yahoo.com/group/pco-listen/

Godkendelse af svar
Fra : myes

Dato : 19-06-07 21:36

Tak for svaret Birgitte32. Har ellers kigget lidt rundt på nettet, mn den der var jeg ikke rendt ind i

Jeg har meldt mig til på siden allerede, så må det vise sig om ikke der kommer noget godt ud af det...

Men derfor er andre stadig velkomne til at skrive herinde

Kommentar
Fra : Birgitte32

Dato : 19-06-07 22:57

Der kan være lidt stille på listen ind imellem, men så skal man bare skrive et eller andet, og så kommer folk myldrende