/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
ændre Cellereference i Excel
Fra : theking20000
Vist : 613 gange
200 point
Dato : 19-06-07 15:27

Hej,

Jeg har en Excel-fil med to indeholdende ark. I ark 2 har jeg en celleref. til værdi i ark 1.
Hvordan kan jeg bede Excel om at konverteret ref. til værdien, i det jeg på senere tidspunkt ønsker at slette ark 1 og kun bruge ark 2?

Accepteret svar
Fra : sion

Modtaget 210 point
Dato : 19-06-07 15:39

Hvis jeg har forstået spørgsmålet rigtigt, så kan du kopiere de pågældende celler med i Ark2 og indsætte dem samme sted ved at højreklikke og sige "Indsæt speciel..." og vælge "Indsæt værdier".

På den måde kopieres og indsættes værdierne, og funktionerne/referencerne forsvinder.

Simon

Godkendelse af svar
Fra : theking20000

Dato : 19-06-07 15:59

Tak for svaret sion.

Super! - Netop den funktion jeg søgte!