/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
dot.tk?
Fra : Iselou
Vist : 422 gange
50 point
Dato : 19-06-07 13:36

Hej alle!

Jeg har lavet mig en hjemmeside og oprettet mig inde på noget der hedder www.dot.tk som er gratis oploading af hjemmesider. Jeg har derudover hentet filezilla. Nu er jeg klar til oploading, men jeg kan ikke udfylde de kolonner i filezilla hvor der står Adresse: Bruger: og Password: da jeg ikke ved hvad mit brugernavn er .. For at logge ind på dot.tk skal jeg bruge min mailadresse og password, men jeg kan vel ikke bruge min mailadresse som brugernavn i filezilla.

Puha nu bliver det mere og mere indviklet. Nu søger jeg hjælp fra nogen som har erfaring med dot.kt som evt. kan og vil hjælpe mig..

Håber at i fik forståelse i det jeg har skrevet, men synes ikke rigtig at jeg kan forklare det anderledes :)

Mvh Iselou

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 50 point
Dato : 19-06-07 14:42

Såvidt jeg kan se er dot.tk IKKE et webhotel, men bare et webdomain-registrering.....

Hvis det er tilfældet kan du ikke oploade noget som helst, men skal lægge din hjemmeside på et hotel....

derefter kan dit domainnavn pege på hvor det ligger.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-06-07 14:43

Så i realiteten omdirigerer du bare......

Kommentar
Fra : Caine

Dato : 19-06-07 19:54

Hej

Gå ind på www.one.dk der er styr tingene der og det er billigt
One.dk er også et webhotel:

Serverplads i MB NYHED! 1000mb, 2000mb eller 4000mb
Trafik fri
E-mail-konti ubegrænset
Virus- og spamfilter ja
Hjemmesideprogram ja
Blog - 3 klikNYHED! ja
FTP-login - Statistik ja
ASP - PHP5 - MySQL ja
Google AdWords kupon: 400 DKK gratis
Daglig backup ja
Live Help 24/7NYHED! ja
Oprettelse 90,-

dot.tk er et domaine hvor der skal være reklamer fra dem på dit site og de smadre bare dit design

/CaiNe

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 19-06-07 21:16
Kommentar
Fra : Iselou

Dato : 20-06-07 11:28

refi
Okay! Jamen så forstår jeg meget bedre jo ;) Tak for det, nu tror jeg at jeg ved hvad jeg skal gøre :)

Mvh Iselou

Kommentar
Fra : Caine

Dato : 20-06-07 11:29

ov

Det er rigtigt www.one.com takker manse!!!

/CaiNe

Godkendelse af svar
Fra : Iselou

Dato : 20-06-07 11:29

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 20-06-07 11:36

Caine >bruger dem selv, perfekt billig løsning.2gig 19 kr
md.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-06-07 11:47

Selv tak.....