/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
hjælp mig please
Fra : johnni
Vist : 499 gange
100 point
Dato : 19-06-07 12:54

vil spørge om der nogen der kan fortælle mig hvorfor min pc pludselig fryser og den eneste måede jeg kan komme videre på er ved at genstarte den ..har chekket for virus.
johnni.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 19-06-07 12:56

Tryk Ctrl-Alt-Delete, når det sker, så kan du se hvilke enheder, der laver missæren.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-06-07 13:01

..oftest explorer. Min lavede samme. Skiftede til firefox

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 19-06-07 13:04

Div. searchbarer er gift for explorer, såsom google osv.

Kommentar
Fra : johnni

Dato : 19-06-07 13:32

har ikke searchbarer og Ctrl-Alt-Delete hjælper heller ikke.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-06-07 13:36

Det lyder som et eller andet konfikter, prøv med en anden browser, som foreslået ovenfor: http://www.mozilladanmark.dk/produkter/firefox/ hvis du stadig har problemer, så lad os vide det,

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-06-07 13:44

Har du prøvet at tømme midlertidige internet filer og renset registreringer, link til en gratis reg cleaner: http://www.tweaknow.com/RegCleaner.html slet kun det som er markeret Safe to delete

Kommentar
Fra : johnni

Dato : 19-06-07 14:01

hej o.v.n.har lige hentet og prøvet den cleaner den finder 4 ting men når jeg vil slette fryser den os der

Accepteret svar
Fra : valde.

Modtaget 100 point
Dato : 19-06-07 14:08

Når jeg har de problemer plejer det at hjælpe med en systemgendannelse, til et gendannelsespunkt fra før problemet opstod.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-06-07 14:39

Prøv om denne her hjælper: http://www.fbeej.ctrlaltdel.dk/Programmer/iereg.zip pak den ud og dobbelt klik på den, aner ikke om det kan hjælpe dig, men den skader ikke

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-06-07 14:49

Citat
har chekket for virus

Tilsyneladende ikke godt nok når de andre ting ikke hjælper....

Så på trods af det allerede er nævnt

Ctrl+alt+del får dine processer frem....
Se hvilken der bruger kraften....
Læg filnavnet herind....

Godkendelse af svar
Fra : johnni

Dato : 19-06-07 15:19

Tak for svaret valde..
ok til hjælpen fra i andre.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 19-06-07 15:21

Selv tak.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 19-06-07 19:01

jamen selv tak jonni