/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Word - skabelon
Fra : moltov
Vist : 4306 gange
50 point
Dato : 19-06-07 10:43

Hej Alle

Nogen der kender til en skabelon, som er en ugekalender? Altså ikke for hele året, men kun ma-sø?

Ved godt, at jeg selv kan lave en, men hvis nu en allerede har lavet den, kan jeg så ikke få en kopi?

VH
Moltov

Kommentar
Fra : MacMadsen

Dato : 19-06-07 10:48

Nu er jeg ikke helt sikker på hvad det er du efterlyser.
Men du kan i Outlook udskrive din kalender i lige præcis det format du gerne vil. Også ma-sø.
jeg bruger selv den funktion så jeg kan tage den med rundt i stedet for en "rigtig" kalender, og synes det fungerer utrolig godt.
Måske det kan bruges som alternativ, så er du også fri for, at skulle skrive tingene mere end en gang.

Mvh
MacMadsen

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 19-06-07 10:50

Hvis du har Works, ligger der en kalender, der kan vælges enten måneds- eller ugevis

Kommentar
Fra : moltov

Dato : 19-06-07 10:55

Hej MacMadsen og Balcanard.

Jeg søger efter et dokument, som man kan benytte i word, der skal være en ugekalender. De vil ikke bruge Outlook, og vi har desværre ikke MS Works

Moltov

Kommentar
Fra : MacMadsen

Dato : 19-06-07 11:00

Hej Moltov

Tjaaa så kan jeg ikke lige hjælpe. Jeg har lige kigget inde på Office Online, men det er kun månedskalendre. Jeg ved ikke om det er muligt at "gemme" en outlook kalender som word skabelon og så gå videre derfra. Måske et forsøg værd.
Jeg sidder desværre ikke ved min egen PC lige nu, så jeg kan ikke assistere i forsøget. Der er nemlig ikke installeret Outlook her.

Mvh
MacMadsen

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 35 point
Dato : 19-06-07 11:21

Det er da bare at sætte de 7 felter ind på et worddokument

Bortset fra det har du vel andre kalenderprogrammer hvis du hverken har office eller works...

Så godt som alle disse kalenderprogrammer (der findes 100vis gratis på nettet) har printfunktion til udskrivning af ugekalendere.....

Kommentar
Fra : moltov

Dato : 19-06-07 11:23

Hej Refi

Du har RET! Men dovenskaben længe leve!! Hvis nu en havde en skabelon eller dokument, som jeg kunne bruge, så var det jo fint ik?

Moltov

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-06-07 12:36

Tvivler på der er nogen der laver så mange ugekalendere i netop word at de ligefrem har lavet en skabelon

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 19-06-07 13:45

Peg på Ny i menuen Filer, peg på Projektplan, og klik derefter på Kalender.
Træk figuren Uge fra Figurer til kalender til tegningssiden.
Angiv de ønskede kalenderindstillinger i dialogboksen Konfigurer, og klik derefter på OK.
Rediger titlen ved at dobbeltklikke på den og derefter indtaste den ønskede tekst.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 19-06-07 14:05

Nemlig Palle - liige mine ord - man kan få/lave alt på en eller anden måde

Hanne

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 19-06-07 16:36

Hvis du har Publisher kan du bruge den, der er masser af mulighedder.

tadeo

Kommentar
Fra : dk

Dato : 19-06-07 16:48
Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-06-07 16:52

Der er vist ingen ugekalendere......

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 19-06-07 17:14

Huuulk, hvorfor er der så ikke automatisk indholdsfortegnelse i Publisher

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 19-06-07 17:35

Der er ikke noget automatisk i Publisher, men lidt arbejde gider du vel gøre!!!
Du skal selv skrive hvad der skal stå i kalenderen.

Du kan evt. også downloade Time Tool, et godt program, det er gratis.

Kommentar
Fra : moltov

Dato : 20-06-07 10:11

Øv da osse...Nå jeg må vel igang med arbejdet...

Tak for hjælpen ihvertfald.

Point gik til Refi, da han jo HAR ret

VH
Moltov

Godkendelse af svar
Fra : moltov

Dato : 20-06-07 10:11

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-06-07 10:31

Selv tak.....

Men ALLE løsningerne var da brugbare