/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Spørgsmål
10  CLAN 640
Hvilken ADSL-udbyder skal jeg vælg?
Fra : Jens_Jensen
Vist : 439 gange
20 point
Dato : 23-01-03 00:01

Jeg skal til at have ADSL, og har ikke internetforbindelse i forvejen.

Jeg skal nok have fat i en standart router for at være fremtidssikret, men skal nu kun bruge forbindelsen til en computer.

Jeg skal have en hastighed på 512/256 Kbit/s og har IKKE en fastnettelefon og har heller ikke tænkt mig at få det!!!

Den skal bl.a. bruges til de on-line spil den kan trække og Kazaa.

1. Hvem skal jeg vælge og HVORFOR (!), jeg går efter en god, hurtig og billig løsning (Cypercity, TDC, Tiscali, eller Sonofon) ???

Først var jeg tændt på Cypercity med Hacker Smacker, for den er uden fastnetabbonement.

2. Nu er jeg lidt til Sonofon, for den virker billig og er på 512/512 Kbit/s - skal jeg have fastnetabbonement her ???

3. Hvilken løsning skal jeg holde mig fra og HVORFOR ???

4. Hvad har du selv og hvordan virker det ???

Tak for svar.

Jens Jensen

Kommentar
Fra : Jens_Jensen

Dato : 23-01-03 00:15

VIGTIGT !!! VIGTIGT !!! VIGTIGT !!!

INFO FRA SPØRGSMÅLSSTILLEREN !

Jeg kører Win 95 på min PC med netkort i , men skal snart have ny PC, der kører Win XP - ADSL-forbindelsen skal kunne kører på begge systemer !

Jens Jensen

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 23-01-03 00:59

Jeg bruger selv Cybercity med USB ADSL-"modem".... Men ved fra andre at router-løsning i et tilfælde som dit også vil være fornuftigt...

Det er nemt at "booste" sin forbindelse - tager ca. 30 sek. til et minut, når du ind imellem har brug for ekstra kapacitet.

Jeg er udmærket tilfreds, og kundeservicen er i top.

Henrik, Slagelse

Accepteret svar
Fra : MBM_DK

Modtaget 20 point
Dato : 23-01-03 13:01

Kan klart anbefale Cybercity....har 1024/256 forbindelse med router....595 kr om måneden + 1 boostcard så du har 2 Mbit i 30 dage gratis.

Kommentar
Fra : Mr_Always

Dato : 23-01-03 14:59

Hejsa!! prøv www.sonofon.dk der er noget med man kan få ADSL + fastnet selvom man er i Ribers

Godkendelse af svar
Fra : Jens_Jensen

Dato : 26-01-03 15:37

Tak for svaret MBM_DK.

Kommentar
Fra : Jens_Jensen

Dato : 26-01-03 15:43

Tak for svaret Henrik, Slagelse