/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Win xp og Print House Magic 4
Fra : nielsjs
Vist : 444 gange
150 point
Dato : 22-01-03 22:16

Efter at jeg har instaleret win xp kan jeg ikke køre Print House Magic fra Corel. Godt nok en ældre model: ver. 4 og Photoshop 3.
Nogen der har et fif.
Jeg er ked af at de ikke kan køre.
Så ked af det at jeg overvejer at gå tilbage til det gode gamle windows.
Har prøvet med "kombatibilitet"

Hilsen Niels

Accepteret svar
Fra : Uffe29

Modtaget 150 point
Dato : 23-01-03 00:17

Hvis du har opgraderet din windows, så bliver du nok nødt til at afinstallere Print House Magic og installere det forfra !!

Men det kan være at du ved at opdatere din windows http://windowsupdate.microsoft.com/ kan få installeret nogle ting som får det til at køre igen.

Uanset, så bør du få opdateret windows

Kommentar
Fra : briani

Dato : 23-01-03 11:01

Hej Niels
Først afinstalerer du de programmer du ikke kan kører ordenlig med i xp.
Så gør du følgende
Klik på start
Alle programmer
Tilbehør
Så er der en der hedder guiden programkompatibilitet
Prøv at køre den
Du skal bare huske at have din Print House Magic i dit cd rom

Vælg det operativsystem, der anbefales til dette program eller som tidligere har understøttet programmet korrekt:
Når du når så vidt i guiden
MVH Brian

Kommentar
Fra : nielsjs

Dato : 31-01-03 16:29

har stadig ikke fået det til at virke.
Kan det være virkelig være rigtigt at man skal køre med begge windows bare for at kunne bruge den
niels

Kommentar
Fra : xou

Dato : 31-01-03 19:43

kan det skyldes den sinpel fejl at autorun ikke virker.
åbn stifinder og find setup/indstall (uden om autorun)
eller hvad siger den når du prøver.

Kommentar
Fra : nielsjs

Dato : 31-01-03 21:50

midt inde i setup går den i stå og skriver at setup har fundet en fejl og afsluttes..

Kommentar
Fra : nielsjs

Dato : 03-02-03 23:16

hurra! jeg afinstallerede både Wordprefect og Print House Magic OPDATEREDE min Windows og installerede Corel- programmerne forfra.
Og nu virker de begge.
Tak for hjælpen

Godkendelse af svar
Fra : nielsjs

Dato : 03-02-03 23:19

Tak for svaret Uffe29. Ked AF at jeg ikke kan dele potten med den næste kommentator
Niels

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 03-02-03 23:20

Fint, og tillykke
Det er sgu rart når det virker igen

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 03-02-03 23:21

Det skulle vist komme så man kan dele potten, men det er stadig på tegnebrættet