/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Køb af lille fladskærm..
Fra : Mulle3626
Vist : 420 gange
20 point
Dato : 18-06-07 21:52

Hej.

Jeg overvejer at købe en lille fladskærm til mit soveværelse, har haft kig på nogle forskellige, men siden jeg ikke er en Hi-Fi haj, har jeg ikke så meget forstand på de forskellige specifikationer.
Skærmen skal være mellem 20 og 26 tommer. Er der nogen som kan anbefale et godt køb.

På forhånd tak

Morten Aagaard Lauridsen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-06-07 21:53

Snup du bare den billigste.....

I den størrelse ser du ikke forskel alligevel....

Kommentar
Fra : and_uden_tand

Dato : 18-06-07 21:55

Jeg er helt enig med Refi.

Kommentar
Fra : henrikkrebs

Dato : 19-06-07 09:33

Pas på at højtalerne (hvis du bruger indbyggede) ikke lyder for plastik'kede.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 19-06-07 11:03

Er det en skærm eller et fjernsyn du skal have ???

Kommentar
Fra : henrikkrebs

Dato : 19-06-07 11:17

transor >> for to år siden betød 'fladskærm' noget til en PC, men det skiftede for ca et år siden: I dag er det man slutter til PC'en enten bare 'en skærm' eller 'LCD-skærm' - prøv at slå op på prissammenlignings-sider etc.

En 'fladskærm' er det der for to år siden hed 'et fladskærms-tv'

For tre år siden betød mp3 en ulovlig handling, i dag er det et stykke hardware, der helst skal være hvidt.

For fem år siden betød 'en computer' et stykke hardware til databehandling, i dag er det synonym med det vi dengang kaldte 'IBM-kompatibel PC eller Apple PC', og jeg har svært ved at få folk til at fatte at selvom jeg tjener penge på at arbejde med en computer, så kender jeg ikke noget specielt til PC'ere.

For 10 år siden betød 'arbejde' noget man lavede fra 8 til 16, i dag er et ubestemmeligt udpluk af det man laver med sin mobiltelefon eller PC.

osv.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-06-07 11:38

Citat
men siden jeg ikke er en Hi-Fi haj

Det giver vist sig selv hvad der er tale om