/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Auh min tand= sympatismerter
Fra : disken
Vist : 1363 gange
100 point
Dato : 18-06-07 19:50

Har en ''dårlig'' tand, der trænger til en meget stor/t bor/ plumbe = TANG

MEN___

Kan en sådan tandpine, = få andre ikke for pæne tænder
til at have sympati, med heller ikke for gode tænder.

Da jeg syntes, at det = smitter, til begge sider af munden
og næsten alle tænder,
før var det en tand, der ikke kunne tygges med.

Men NU kan jeg slet ikke tygge, og det er ikke SJOVT,
medmindre KATTEN skal fodres___
Hæ/ av min tand.

Tager det som det kommer, men ville bare høre om I HAR oplevet samme.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-06-07 19:56

jeps det kan sagtens være - man kan også få ondt i en tand der rent faktisk er trukket ud

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 18-06-07 20:10

Rodbetændelse kan godt brede sig.

Accepteret svar
Fra : Satellit

Modtaget 110 point
Dato : 18-06-07 20:19

Ja, tandsmerter i én tand kan sagtens være så massive at det føles som om smerterne har bredt sig til flere tænder.
Kan du ikke knappe en flaske vodka eller lignende op + snuppe et par panodiler indtil du kan komme til tandlægen og få gjort, hvad der skal gøres?
Vær glad for at du ikke lever i middelalderen, så skulle du se frem til en tur til smeden og hans store tang - det må have krævet adskillige flasker snaps at dulme dengang.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 18-06-07 20:22

Citat
jeps det kan sagtens være - man kan også få ondt i en tand der rent faktisk er trukket ud

Slettet af censor____nu igen.
En rodbehandlet kan, eller har jeg glemt resterne...¨'

Citat
Rodbetændelse kan godt brede sig.

INGEN rodbetændelse/// altså byld.
Har prikket hul på den:::

Det er bare, SOM alle mine små og skjulte tandfejl,
LIGE SKAL BROKKE SIG i disse dage, skal
lige nævne, at jeg ikke har det for godt__IKKE DET,
men med mine knogler, det er som om der ikke
er væske til SMØRING___men ren knogle.
Kommet inden for et par uger + PINEN + PLAGEN

Kommentar
Fra : transor

Dato : 18-06-07 20:22

Betændelse i en tand kan brede sig ikke bare til naboerne , men til hele skelettet. I princippet kan man dø af det.
Du kan selv vælge mellem tandlægen og krematoriet.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-06-07 20:25

Det behøver heldigvis ikke være så dramatisk, jeg har selv oplevet at få ondt i hele gebisset pga en tand, det viste sig, at jeg spændte kæbemusklerne fordi jeg havde så forbandet ondt.

Det hele gik heldigvis over, da jeg fik den møjtand rodbehandlet.

Indtil du kan få gjort noget ved det, så find nogle friske nelliker, tyg den med den dårlige tand, det smager af hækkenfelt til, men hjælper.

Pas på du ikke får for meget nellike på tunger, det kan godt gøre ond.

Rigtig god bedring

Kommentar
Fra : disken

Dato : 18-06-07 20:25

Citat
Ja, tandsmerter i én tand kan sagtens være så massive at det føles som om smerterne har bredt sig til flere tænder.

ENDELIGT ET MENNESKE AF FOLKET.

Men det ender JO desværre______________
med at man bare løser problemet LOKALT,
mens en tand_skrædderen står og mangler penge.
Hader tandlæger.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 18-06-07 20:30

Citat
men til hele skelettet

Fuk mig selv, sikkert DERFOR jeg render rundt med evig FEBER,
der ikke er EN´der kan finde ___TANDEN TIL.'

Og den byld, jeg har skåret op___ den ''render'' stadig efter et par år.

Har læst det transor, men hvem F____ lytter efter...

DET GJORDE DU___

Kommentar
Fra : disken

Dato : 18-06-07 20:33

Skal lige have tæsket møjkatten, er tilbage om en ½ time

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-06-07 20:36

Citat
Men NU kan jeg slet ikke tygge, og det er ikke SJOVT,

Drik skummetmælk - det sdkal ikke tygges....

Der er da ikke så mange dikkedarer - AFSTED til tandlægen....

Kommentar
Fra : disken

Dato : 18-06-07 20:58

Citat
Drik skummetmælk - det sdkal ikke tygges....
Der er da ikke så mange dikkedarer - AFSTED til tandlægen....

Har aldrig været ,og er ikke EN`der bare fiser til lægen
bare fordi en prut ikke kan komme UD, af den naturlige vej.

_____________

Men jeg har læst, ??? at en gammel byld, kan forårsgae
andre skader, men kan sgu itte finde siden.
Og det gør det vel heller ikke bedre af, at jeg selv prøvede'
at rykke en tand ud, hvor der NU, er direkte kontakt til rod/kæbe_ben.
Og hældte syre i.

Men hører da gerne mere_ der IKKE gør ondt.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 18-06-07 21:04

Disken - har du en hammer.

Så knald den hammer ned over fødderne........................og du har glemt tandpinen.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 18-06-07 21:06

nordsted__
Citat
jeg spændte kæbemusklerne

ÅH___ var det bare DET, så keine problemer.

Men tror jeg_ ENGANG skulle have haft et / en
bideskinne, men fik den ALD>RIG, gad vide hvorfor,

Har haft cyster i munden de sidste 35 år,
uden at nogen har _ andet end snakket om dem.¨'
Har altid troet, at jeg skulle have en visdom_tand.
Og de vokser, i takt med pinen,¨
Nu er de ikke så store; =
hvileket vil sige, NU KAN JEG SNART TYGGE__VITS.
KATTENS MAD:....

Det gør faktisk ONDT,men ikke det værste jeg har oplevet.
Så var den på plads, ___eller.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 18-06-07 21:12

Citat
Så knald den hammer ned over fødderne........................og du har glemt tandpinen.

SGU da værre end når jeg selv prøver at rykke skidtet UD.
Men der skal en % eller 100 mere til.'

Den sidste kom ikke helt ud, så den sidder, med åbne rødder.
Ikke filmen ROOTS____

Og taber jeg hammren, så kommer der SGU en skie_ kat, der er meget
ked af DET, og skal have trøst.'¨
Lige til at grine af__SORRY. min kat.
Og bore den ud_ TØR JG SGU IKKE:

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-06-07 00:05

ved du der findes klinikker for folk der har tandlægeskræk ???

pas nu på dig disken for hulan

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 19-06-07 00:42

Der er sgu ikke ret meget der gør så ondt som tandpine, tandpine er skabt af Fanden selv!!

Der ER ingen vej uden du bliver nødt til at gå til tandlæge.

Og JA - smerter i en enkelt tand kan SAGTENS føles som om det er hele gebisset. Og ved du hvad...det bliver IKKE et hak bedre af sig selv! Dét kan jeg love dig 110%! Det bliver KUN VÆRRE!

Når man har så SATA.. ondt min gode Disken, så er tandlægens behandling BARNEMAD og man kan endda komme til at holde af skiderikken,når han laaaangsomt men siiikkert fjerner smerterne

Tro mig min ven, jeg har været der!

God bedring til dig fra mig.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 19-06-07 01:19

Citat
ved du der findes klinikker for folk der har tandlægeskræk ???

NEJ
Kaldes de tandlæger.............

Kommentar
Fra : disken

Dato : 19-06-07 01:28

Citat
Dét kan jeg love dig 110%! Det bliver KUN VÆRRE!

Citat
Når man har så SATA.. ondt min gode Disken,

bær OVER MED MIT NYE TATSTATUR__og MIG

FU/K håber dæleme,,,,,, der er taLE om en ATA disk.

De 111# kan´du godt beholde, har ÆDT katte-maden__HæHæ
Men når man er godt bedøvet, kan jeg ikke mærke en TV2 med/ eller uden'

Godt ord igen, tror halvdelen er tandkød /////
resten__________penge, til en læge man IKKE kender.

Men DEN MED EN GAMMEL BYLD___
den kan jeg godt ''nikke'' en skalde.
Især, hvis man ikke har været v/ auv lægen.

Soory mit sprog o.s.v

Kommentar
Fra : disken

Dato : 19-06-07 01:31

Citat
De 111# kan´du godt beholde, har ÆDT katte-maden__HæHæ
Men når man er godt bedøvet, kan jeg ikke mærke en TV2 med/ eller uden'

Hvad det så har med dette at gøre________________
Jones Towwn

Godkendelse af svar
Fra : disken

Dato : 20-06-07 20:26

Citat
Når man har så SATA.. ondt min gode Disken, så er tandlægens behandling BARNEMAD og man kan endda komme til at holde af skiderikken,når han laaaangsomt men siiikkert fjerner smerterne

Er det en DISK / ata/pata/ VED DET___desværre.
Men dette kan overleves__ MED
Ja, tandsmerter i én tand kan sagtens være så massive at det føles som om smerterne har bredt sig til flere tænder.
Kan du ikke knappe en flaske vodka eller lignende op + snuppe et par panodiler indtil du kan komme til tandlægen og få gjort, hvad der skal gøres?
Vær glad for at du ikke lever i middelalderen, så skulle du se frem til en tur til smeden og hans store tang - det må have krævet adskillige flasker snaps at dulme dengang.

DONE__ og det virker JO godt nok,
samme dag/time, tog lige en Cokain +/ Ketogan, sikkert
derfor der til tider, kommer nogle VRØVLEDE OG IKE FORSTÅELIGE SVAR.
MEN DET VIRKER 1 par timer...
Men nu er det kun ØMT og kommer og går JUBIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Citat
Betændelse i en tand kan brede sig ikke bare til naboerne , men til hele skelettet. I princippet kan man dø af det.
Du kan selv vælge mellem tandlægen og krematoriet.

Var ved I DAG og fik Pennicillin for det, han kunne ikke gøre noget,
da der var betændelse 2 steder i hovedet. FUK.
Og et par cyster jeg havde skal væk før der
kan laves noget med de par tænder...

HÅBER SGU MENNESKER BEHANDLER DERES DYR ? bedre. JEG GØR.
Men som dr bliver skrevet, DET GØR KUN ONDT __ENGANG,
for et stik eller andet.
Men for den DA___ hvor jeg hader kanyler, og PÆDAGOGER...

transor var inde på det, MEN ikke det, der var ??? målet.

BTW__ det kræver lige-så mod at GØR DET SELV.
men en SKIDE kanyle,,,

og jeg forvandler mig til en RUMRAKET....

Men kan da sige, nu er det par andre tænder.'' der brokker sig.

Men NU = ER DER KONTAKT...