/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
God pc, men ikke på nettet.
Fra : LoneG
Vist : 425 gange
200 point
Dato : 18-06-07 17:01

Problemet er at pc´en kører fint (billedbehandling mm.) men mht. nettet ....... det kører bare af pommeren til (vores bærbare kører fint på nettet med samme forbindelse). Jeg har prøvet at installere Firefox, for at se om det var et problem med explorer, men dette hjalp ikke. Hvad djævlen kan det så være?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-06-07 18:39

Hvor gammel er den der kører ad pommeren til?

Kommentar
Fra : tiemaster

Dato : 18-06-07 19:00

har du kigget om der er nogle processer der tager en masse kraft når du går på nettet.....

Kommentar
Fra : LoneG

Dato : 18-06-07 21:58

Den er 3 år gammel, 2GH processor og 512mb ram.

Ja, der er ikke nogle proces der synes at tage kraft.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-06-07 11:04

Heller ikke google toolbar?

Kommentar
Fra : LoneG

Dato : 19-06-07 14:13

"Heller ikke google toolbar?" Nej

Aktiv systemprocess ligger mellem 95-99 hele tiden - er dette ok?

Kommentar
Fra : LoneG

Dato : 12-07-07 16:02

BUMP

Kommentar
Fra : LoneG

Dato : 08-08-07 13:00

Nu er den sgu også langsom ved alm. brug - så det bliver til en formatering #"¤!"#%¤#&

Annuller spørgsmålet
Fra : LoneG

Dato : 08-08-07 13:01

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål