/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Russisk office 2003
Fra : metalfaust
Vist : 470 gange
100 point
Dato : 18-06-07 14:47

Jeg har netop anskaffet en ny bærbar med XP Media Center på. Kan huske at jeg hørte om at XP-kopier ved opdateringer kunne afsløre kopier og nægte validering, hvorefter systemet blev meget belastet (indtil man formatterede). Kan noget lignende ske med en mulig Office-kopi - dvs. smadre styresystemet helt eller delvist? For det er jeg ikke interesseret i. Men omvendt føler jeg også, at jeg har betalt for en vare. Måske det er lidt naivt at købe software i Østeuropa, og tro at det ikke er kopi... men ikke desto mindre skal jeg bruge de russiske funktioner i min Office-pakke, så jeg kan ikke bare gå ud og købe en i DK.

Kommentar
Fra : MacMadsen

Dato : 18-06-07 14:52

Uden at jeg kan garantere noget, så kan Office pakken ikke ødelægge XP.
Det eneste der kan ske er, at du ikke kan bruge den automatiske opdateringsfunktion til Office også. Desuden vil der vel på et ægte officeprogram også være de her hologram tingester så man kan se det er ægte.
Men frygt ikke, en office kopi burde ikke kunne "ødelægge" dit XP.

Accepteret svar
Fra : disken

Modtaget 100 point
Dato : 18-06-07 19:12

Du kan få problemer med sproget på din maskine,
da Russisk ikke er et DK standart ? ditto.

Og JO___ en Office kan NEDLÆGGE en Windows XP og andet.
Hvis systemet og andet ikke er lovligt.

Hvis du vil have DET, har jeg en DK sprogpakke til
den du har ((((OFFICE 2003))))), SÅ KAN DU PÅ DEN MÅDE SKIFTE=
mellem sprog.
Fylder ikke meget, men vil ikke lægge den på nettet,
for ingenting.

For at DU kan installere pakken DK, skal DIN xp + office være lovlig.
Det vil sige, at din PC kan OPDA`TERES og andet, fra MS
Så jeg håber IKKE at jeg træder NOGEN over loven___ )(&¤¤)==

Men du kan kontakte mig over min profil, og det er DIT..

Godkendelse af svar
Fra : metalfaust

Dato : 21-06-07 14:50

Tak for svaret disken.