/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Outlook 2003 vil finde exchang
Fra : fredag
Vist : 356 gange
200 point
Dato : 18-06-07 11:58

Hej, jeg har lige installeret Office 2003 på en lokal maskine, men hver gang jeg vil åbne Outlook forsøger den at få forbindelse til vores excange server. Og det skal den ikke. Men jeg kan ikke komme videre. Programmet lukkes ned. Er der nogen som kan hjælpe.

Kommentar
Fra : MacMadsen

Dato : 18-06-07 12:05

Ude på skrivebordet, kan du højreklikke på outlook-ikonet. Der kan du vælge indstillinger for e-mail konti. Du skal så oprette din alm. POP3 konto (går jeg ud fra det er) og slette den evt. exchange konto der er installeret. Det burde løse problemet.