/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Lidt mere respons
Fra : Steffansteffan
Vist : 371 gange
40 point
Dato : 22-01-03 21:39

Jeg kunne godt tænke mig lidt mere respons på min hjemmeside. Vil de ikke lige give min side en karakter fra 1 - 13 efter indhold og design. Og så skrive hvad i synes der er godt og mindre godt ved siden.

Min side hedder: http://www.Crazy-cars.dk

på forhånd tak.

/Steffan

Kommentar
Fra : Master_of_KeFir

Dato : 22-01-03 21:44

popups = 00 dumpet !

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 22-01-03 21:51

Hej Stefan,

samme karakter som Master Of KeFir... 00 også grundet Popups... hvis der er noget jeg ikke ka' fordrage ved hjemmesider så er det Popups...

det ka' godt være designet er godt nok... så meget har jeg ikke gidet kigge på det, da de popupper for mig fuldstændig til at miste lysten til at se på den... beklager...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 22-01-03 21:57

har fjernet nogle af dem (eks. Forsiden), jeg har ikke haft tid til at fjerne dem alle.

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 22-01-03 22:04

Hej Stefan,

uden popups... vil jeg gi' den karakteren 10... udfra det første indtryk jeg får af forsiden... jeg har ikke lige været de andre sider igennem...

men forsiden ser både ret tjekket, flot og professionel ud...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-01-03 22:19

Flot - men på min gamle 17" skærm kan jeg næsten ikke læse den blå skrift på den sorte baggrund. 9 point
Emesen.

Accepteret svar
Fra : kanjegik

Modtaget 50 point
Dato : 22-01-03 22:21

Jeg havde lige lidt tid....

Popup er yt

Siden ser da umiddelbart pæn ud - men jeg ville da ikke drømme om at tilmelde mig for at se hvad der er på siden - og slet ikke når du skriver på "Opret bruger"-siden at man skal godkendes af administrator - Hvorfor skal man egentligt oprettes for at se hvad der er på din side??

Hvis du vil have lidt konstruktiv kritik af siden så kommer det her:

På forsiden:
- og de andre sider - har du en link-linie lige under top-logo, med samme links som står lige nedenunder - det ser ikke så fikst ud. Det eneste link der så skulle laves om var Om Crazy-cars.dk - den tekst kunne da stå under redaktionen.

Tekstfarve på links er dårlig

Links-siden:

Tekstfarve for dårlig

Nyheder-siden:

Har det nu så meget med nyheder at gøre?? Jeg troede det var interessante nyheder om biler m.v.

Statistik-siden:

Hvad skal man bruge den statistik til? - det er da mest for webmaster

Partnere-siden:

Tekstfarve på links for dårlig

1 billede loader ikke færdigt (www.sovjet.dk)

Tilføj billede-siden:

Ikke særlig heldigt "billede" til indtastning - det falder helt uden for design

Gallery-linket giver fejl på siden - hvert fald når man ikke er logget på

Picture-linket burde ikke lave fejl, selvom man ikke har udfyldt "skemaet"

Redaktionen-siden:

Det er useriøst med et billede af din (?) nakke

Annonce-siden:

Der går kuk i dine links i venstre side (2 x forside-link)

Og nu har jeg ikke mere tid til det - håber du kan bruge det....

Mvh

Kommentar
Fra : kanjegik

Dato : 22-01-03 22:23

Ups glemte karakteren: xx Aner ikke hvad der er på siden da jeg ikke er/var logget ind

Mvh

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 22-01-03 23:40

Hej stefan
Har kun kigget på de sider jeg har adgang til

Den mørke skrift på den mørke baggrund trækker ned, som emesen også var inde på.
Lidt for mange reklamer efter min smag, men det er vel vilkårende idag.
Godt førstehåndsindtryk, hvilket er vigtigt for om man bliver eller skøjter videre.
God hastighed (ikke for meget smart java)
karakter 9 med pil opad.

mvh srhansen

Kommentar
Fra : benkvist

Dato : 23-01-03 00:48

Hej Stefan

Jeg må tilslutte mig kanjegik's kommentar. Karrakter: 8 maks.

Der er også lidt stavefejl du skal have fanget, bare elige et eksempel: "Denne sektion, kraver at du har en profil på siden" Det er korrekt det er et karav man skal have en profil, så det er noget i KRÆVER.
Jeg er forøvrigt meget imod at man skal oprette sig som brugere, hvis der ikke er tale om et indhold der følsomt, som f.eks. medlemssider i en forening. Eller hvor der er tale om at man kan downloade ting og sager. Det bærer det ikke indtryk af at det er det man kan, på din side.

Og så direkte hader jeg den hvide scrollbar, for du har faktisk brug for den, med det design din side har, og så har du gjort den næsten usynlig. Det er god kotume ikke at "gemme" de ting folk skal bruge
Og så en sidste ting rent design mæssigt. Det holder ikke i en opløsning på 800*600.
Alle "eksperter" anbefaler at man designer sine sider, så de kan ses i denne opløsning og op.

Og så faldt jeg over opregningen af antallet af brugere:
Brugere i alt 249
Kvinder i alt 4
Mænd i alt 244 244+4=248 er den sidste bruger en tvekønnet? eller bare et intetkøn??
Hits i alt: Hvis dette ikke virker (det viser i hvert fald ikke noget) så fjern det indtil det gør
Hits i dag: Igen virker det ikke, så fjern det, indtil det gør.

mvh

BenKvist

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 23-01-03 01:14

jeg har kigget lidt på den....

1) 1 gang ind på den ingen billeder i venstre menu
2) Reklamer til højre, tapeseret til
3) Oprettet som bruger
4) Igen når jeg klikker på en ny side er billederne i menuen der ikke, kunne tyde på en langsom forbindelse ?
5) Siderne loader utroligt langsomt

Så 7 men det p.g.a. det grafiske layout for alt det andet trækker ned.

Kommentar
Fra : als

Dato : 23-01-03 11:24

Fik pludselig øje på at der stod noget med blåt på en mørk baggrund. Det er ikke godt. Ellers ok. Karakter 8-9. Layout udmærket. Der var ingen popups da jeg gik ind på forsiden, men ellers havde du også fået 03. Som de andre siger: ALDRIG popups. Så flygter gæsterne. Jeg gør i hvert fald.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 23-01-03 12:01

Hej Steffan
Når jeg klikker mig ind på siden,så kommer der ingen popupser
Mit første indtryk er flot side
Men skift lige farven
Der hvor der står,klubber,styling,tuning,videoer,galleri,games,private sider
Det er meget meget svært at læse.
Opret sig som bruger,hvorfor det?
Så hvis du skifter den omtalte farve ud,og sletter det der med opret bruger
Så vil jeg give den en karakter på 10 med en pil opad
MVH Brian

Godkendelse af svar
Fra : Steffansteffan