/ Forside/ Interesser / Rejser / Feriesteder / Spørgsmål
10  qfha 400
sommerhus tæt ved Århus by
Fra : Helle10
Vist : 459 gange
100 point
Dato : 17-06-07 22:30

Hej, vi skal bruge et sommerhus/lejlighed til 5-7 pers, ca 16-20 juli næste år.
Det er meget dyrt med hotel og også mange af feriecentrene, da vi gerne ville have råd til andre ture i ferien også.

Kender I en pålidelig privat udlejer, som vi kunne kontakte? Det ville være dejligt.

Vi har to store børn med 17 og 18 som gerne vil kigge i byen, det skal derfor helst ikke være meget langt fra eller på landet

Tak

Kommentar
Fra : disken

Dato : 18-06-07 08:29

Kender ingen på den kant, men var dette ikke noget,
masser af penge sparet.
http://lp.danhostel.dk/index.php?id=183

Kommentar
Fra : Helle10

Dato : 18-06-07 14:14

jeg har kigget på det og det ser absolut fint ud, men alle de små beløb lagt sammen for en stor flok giver næsten det samme som et hus. Men klart en mulighed, tak

Kommentar
Fra : disken

Dato : 18-06-07 14:20
Kommentar
Fra : Kennethholmer

Dato : 11-07-07 20:39

Det bliver nok svært at finde noget i den uge.. Tror der kommer mange til Århus Stadion Jeg leder også efter noget at bo i... Troede ikke der var andre der havde fundet på at spørge her..

Kommentar
Fra : Helle10

Dato : 12-07-07 15:09

Hej, jep tror jeg også.
Jeg har dog fundet et hus i Teglgårdsparken ved Truust. Køreturen er godt nok sat til 27 min, men det er ikke mere end vi er vant til på sjælland så det er fint nok

Held og lykke med din søgen.