/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Pukbuster i Battlefield 2142
Fra : Millister
Vist : 518 gange
150 point
Dato : 17-06-07 20:48

Jeg bliver hele tiden smidt af Serveren i Battlefield 1942 med beskeden Punkbuster.

Så vidt jeg har forstået er Punkbuster et program der holder styr på at alle spiller ordentligt og ikke snyder eller sådan noget..

...Men kan ikke finde udaf hvad jeg gør forkert

Er ved at blive lidt trær af at blive smidt af hvert 5. minut, hvad kan jeg gøre???

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 17-06-07 20:50

Ops.. Der er vidst lidt mange fejl i i spørgsmålet ( Det gik lidt hurtigt), men i kan vel forstå det..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-06-07 21:21

Holde øje med hvad du gør når du bliver smidt af.....

En eller anden fwjl må du jo lave....

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 17-06-07 22:09

Synes ikke jeg gør noget... det sker bare når som helst, har prøvet jeg stadig var ved at vælge hvor jeg ville sendes hen og mand da jeg blev smidt af

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 17-06-07 22:37

Da jeg instalerede det, stod der at det ikke var testet på Vista, kan det have noget med det at gøre?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-06-07 22:50

Sagtens....

Vista er langt fra klar til alt....

Kommentar
Fra : Alex2000

Dato : 18-06-07 20:58

Hej Millister.
Det er ikke din skyld du bliver smidt af serveren hele tiden.. Det er fordi Battlefield 2142 har fået en ny patch 1.25 og der har de fleste computere besvær med at opdatere Punkbuster til den nye version... Du skal gå ind på Punkbusters hjemmeside og downloade en Punkbuster Update... http://www.evenbalance.com/index.php?page=pbsvcfaq.php Når du installere den søger du bare på det spil der skal updates og så gør den det lynhurtigt.. og så skulle det problem være ovre... Hilsen Alex

Kommentar
Fra : Alex2000

Dato : 18-06-07 20:59

Tryk her i stedet for det er et direkti link til download http://www.evenbalance.com/downloads/pbsvc/pbsvc.exe

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 19-06-07 21:05

Jeg kan ikke køre programmet, fordi en siger jeg ikke er admistrator bruger :S

Men der er jeg, hvad gør jeg nu?

Annuller spørgsmålet
Fra : Millister

Dato : 24-06-07 16:28

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål