/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hizb ut Tahrir kupper børnehav
Fra : creamygirl
Vist : 526 gange
100 point
Dato : 17-06-07 20:28

Hvad fanden er det for en slatten Kommune?!.

Det lugter langt væk af, at personalet er blevet svigtet af en konfliktsky kommune.

http://www.berlingske.dk/kultur/artikel:aid=908634

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-06-07 20:44

Enig med dig, den højbesungne torance er langt overskredet i dette tilfælde
Citat
Et nyt medlem af bestyrelsen sagde, at »hans barn ikke skulle opdrages til at have forståelse for demokrati.«

Hizb ut-Tahrir-medlemmerne ønskede også»rammer og begrænsninger for drenge og pigers samvær i institutionen«.
hvorfor skal det gå så vidt, før kommunen skrider ind, og overtager, er vi for tolerante ?

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 17-06-07 20:46

Kommunen er vel bange for at Hizb ut Tahrirsender sender en bombemand.
Vi er jo et "MultiEtnisk" samfund og derfor må vi bøje os for det muslimske flertal.
http://www.dmeg.dk/page.php?pageId=2
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-06-07 20:48

Pengekassen er lukket, lad dem sejle deres egen sø.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 17-06-07 20:57

http://www.dr.dk/Regioner/Kbh/Nyhede...=true®ional

Citat
Det er ikke alle pædagoger, der er i stand til at rumme den mangfoldighed, som bl.a. dem fra Hizb-ut-Tahrir og så mange andre forældre kan repræsentere, siger fagforeningsmanden, og mener, at Københavns Kommune skred ind og overtog driften, udelukkende fordi der manglede en ledelse.

Jan Hoby virker fuldkommen bindegal på mig. Gud ved om han også vil støtte en pro-nazistisk børnehave for johnny Hansen og hans venners børn, som et bidrag til mangfoldigheden....

Men ok - manden er Venstre ekstremist, dog "kun" medlem Af EL - og har tidligere udtalt støtte til Hizbollah-terrorister i mellemøsten, og sågar udtrykt ønske om at Irak-krigen ender med et nederlag for vesten.

Klaphat!

Accepteret svar
Fra : tararam

Modtaget 100 point
Dato : 18-06-07 08:42

Jeg er ikke racist, men hvornår går det op for alle, at muslimer p.gr.a deres religion og kultur har en så forskelligartet måde at tænke og leve på i forhold til os, at vi bare ikke kan leve uder samme tag. Så indse det dog. Ghettoer og lignende er en nødvendighed hvis man skal leve sammen med andre med samme tankegang, og derfor vil der i fremtiden komme hele muslimske byer eller større bydele. Det vil være umuligt at integrere dem i vores samfund da de p.gr.a deres religion ikke kan indordne sig under demokratiske leveregler. Så at indse, at vi ikke kan leve under samme tag er ikke at være racist, snarere realist.
Kig tilbage på de sidste 30 år hvor alle mulige tiltag er lavet for at integrere dem i samfundet.
Hvordan synes du selv det er gået ?

Godkendelse af svar
Fra : creamygirl

Dato : 19-06-07 17:23

Tak for svaret tararam.

Ja det er sq lidt sørgeligt, at den enorme rummelighed, accept og leflen for en for stor forskellighed, samt holdningen at: "det blander vi os ikke os i" har medført social eksklusion fremfor inklusion..

Det kan vi takke multikulturalisterne for!