/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
navn til lille speciel killing
Fra : WarBitch
Vist : 1010 gange
25 point
Dato : 17-06-07 15:53

Ja, så fandt endnu en fantasi-løs kandu-bruger en lille kattekilling. Jeg ved simpelthen ikke hvad den skal hedde, for den ser ret speciel ud:
Den er sort/grågrøn-stribet på det meste af kroppen
Hvide poter
Ja, og så er halvdelen af dens hoved altså rødt Den er simpelthen ALT for nuttet.
Jeg får den "hjem" her om tre uger, når jeg flytter.
Hende jeg får den af, har fået to kuld på samme tid (stakkels dame hehe), og denne killing + den ene som ligner, er de to eneste som kommer hen og vil putte-nusse af sig selv. Lige min type kat hehe..

Håber der er nogen herinde som har mere fantasi end jeg, og som kan komme på det helt perfekt navn til min lille specielle kat

Kommentar
Fra : dordi

Dato : 17-06-07 15:54

What about......

MIS

Kommentar
Fra : WarBitch

Dato : 17-06-07 15:56

hehe.. Spurgte om lidt fantasi..

Desuden.. Og jeg kan ikke rigtig finde ud af om dette skal have nogen betydning.. Men mine forældres to sidste ikke-racekatte, har heddet Frida og Freja.. Så måske denne her skulle hedde noget med Fr - Frigg måske? Jeg ved det ikke rigtigt, da det jo ville være rigtig godt hvis man kunne finde et navn til det noget specielle udseende.. hehe

Kommentar
Fra : kammanoerup

Dato : 17-06-07 16:02

hej hvad med PALET
V. H. Kamma

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 17-06-07 16:03

Farvelade

Kommentar
Fra : WarBitch

Dato : 17-06-07 16:04

Både palet, farvelade og regnbue/rainbow er overvejet.. og smidt væk igen.. Hehe.. Vil dog alligevel ikke byde min lille guldklump det navn.. hehe

Kommentar
Fra : dordi

Dato : 17-06-07 16:04

Noget med FR... siger du...

Frøken Nituche

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-06-07 16:42

Nu ved jeg ikke om det er en han eller hunkat...så foreslå en masse "damemissenavne" er der jo ikke meget ved.

Men den ser altså speciel og måske endda lidt sjov ud (har sgu aldrig set en grågrøn kat )

men den skal altså hedde........ FANCY

mvh dova

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 17-06-07 16:44

Friendly - for det er jo det den er.

Kommentar
Fra : WarBitch

Dato : 17-06-07 16:45

Hov.. To future reference, det er en hunkat.. Og fancy.. Tjooh.. Det er da et navn ihvertfald.. hehe.. Bedre end hvad jeg kan finde på (kat, miv, mis, plet )

Kommentar
Fra : pve

Dato : 17-06-07 17:02

Freak ?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-06-07 17:03

Knud-Børge

Kommentar
Fra : Moneypenny

Dato : 17-06-07 17:10

Mine katte har heddet navne som: Silia(Silja), Mischa og Chano. Sidstnævnte var opkaldt efter Tjernobyl, for der skete altid ulykker, hvor han befandt sig. Men okay det er vist også mest en hankattenavn.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 12 point
Dato : 17-06-07 17:10

Ikke særlig opfindsomt, da det er hugget herfra

http://www.babyklar.dk/artikler/pigenavne/pigenavne-f.htm Franca
France
Frances
Francette
Francie
Francine
Francisca
Franciska
Francoise
Frandsine
Franja
Franka
Fransine
Fransiska
Franziska
Frauke
Freda
Frederikke
Freja
Frejdis
Freya
Fria
Frida
Fridbjørg
Fride
Frieda
Friede
Friederike
Friederikke
Frigg
Frigga
Fritsa
Fritse
Fritza
Fritze
Fritzie
Fro
Fry
Frøydis
Fylla

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-06-07 17:16

bling bling

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 17-06-07 17:48

Funny

Sødt kat til en mis

Mine hedder
Frieda
Frodo
og Maggie

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 17-06-07 17:49

Navn mener jeg selvfølgelig

Godkendelse af svar
Fra : WarBitch

Dato : 17-06-07 17:53

Sikke en masse rigtig fine navne der kom.. Og selvom jeg før har kigget på navnelister, så har jeg ikke fundet noget.. Før lige nu.. Tror den skal hede Freda(g).. Et lidt underligt navn, til en meget underlig kat.. hehe.. Det skal så staves uden G-et.. (Den blir osse hentet på en fredag, så det må jo være fint.. hehe) .. Mange tak alle, for forslag..

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 17-06-07 18:19

Godt navn

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 18-06-07 09:04

Filur, Filurius, Filumis, Filuria
Fiona

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 18-06-07 09:04

..og Frede

Kommentar
Fra : Alfhild

Dato : 17-07-07 18:05

Fjums

.........og så kan man bare sidde her og spekulerer på hvordan en kat har båret sig ad med at få grå/grønne striber

Kommentar
Fra : Chr-Viskinge

Dato : 26-07-07 16:26

Jeg kender en kat, der ligner den beskrivelse der er blevet givet.

Den hedder Iqbal (ikbal)

Kan det måske bruges?