/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Flash-programmer
Fra : edbhans
Vist : 508 gange
200 point
Dato : 17-06-07 13:21

Hej fra Nuuk, hvor alting tager over 1 måned at få fat i

Er der een der har enten Flash MX2004 eller Flash 8 til salg - eller véd, hvor de kan købes for rimelige penge?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-06-07 13:29
Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 17-06-07 13:32

Et måske dumt spørgsmål. Hvad bruges den til?

Kommentar
Fra : edbhans

Dato : 17-06-07 15:57

Hej miritdk - dejligt med et hurtigt svar - jeg er ved at downloade fra dine links; men kan se, at det desværre kun er tidsbegrænsede versioner. Men bedre end intet.

Jeg efterlyser dog stadig fulde programmer

Bille1948: Ingen spørgsmål er dumme - kan bruges til eks. at lave adgangsbegrænsning til dine hjemmesider (jeg selv lærte det først i går af bentjuul)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-06-07 16:00

så snart trial perioden (prøveperioden) er udløbet får du tilbud om at købe dem eller lade være og fjerne dem

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-06-07 16:03

ps du kan jo også bare betale med det samme - hvis det generer dig det er gratis i den tid trial versionen kører

hvordan er vejret deroppe i Kalaallit Nunaat ?? ;.)

Kommentar
Fra : edbhans

Dato : 17-06-07 16:10

Ja miritdk - den er god med dig

Jeg vil også gerne betale en rimelig sum for programmerne; men kr. 7.000 er da lidt af en pose penge for at få adgangskontrol på sin hjemmeside, ikk' ?

Det er en trist søndag - 4 gr. og regnvejr. Men vi glæder os til, at det bliver sommer og 10 gr.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-06-07 19:54

så må du ud på for eks google og søge efter billigere - hvis det er muligt

prøv at sætte en annonce i dba.dk og qxl.dk osv - der er måske muligheder ????

mærkeligt vejr her - sol regn torden o g halvkøligt i forhold til de 30 - 31 grader i sidste uge (lige nu og her er det bare ca 15 grader derude kl: 19:58)

Kommentar
Fra : edbhans

Dato : 17-06-07 21:38

Ja miritdk - på dit link til Flash 8 opdagede jeg et andet link og fulgte det - det var nogle i USA, der forærede Flash 8 Pro væk fra eet eller andet "overskudslager" - problemet var bare, at man skulle have en adresse i USA - og det får man jo ikke lige bare. Men hvis nogen kender een, der bor der, så...........................

Man har vel lov at håbe

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-06-07 06:09

http://www.flashforum.dk/forum/viewtopic.php?p=12308 her er en der vil sælge for 2000 - prøv ham

skrev flash 8 sælges - i google og ramlede ind i den - prøv selv og se igennem - det kan da være du er rigtig heldig

Accepteret svar
Fra : mimimig

Modtaget 200 point
Dato : 18-06-07 09:19

om det er helt legalt ved jeg ikke,
men du kunne prøve at kigge på www.mainsoftonline.com

Godkendelse af svar
Fra : edbhans

Dato : 18-06-07 22:04

Tak for svaret mimimig. Linket var lige det, jeg havde brug for adgang til at downloade programmet for $ 53,90 - nu har de fået kreditkortnummeret - så må jeg håbe, at jeg får den ønskede adgang inden for de lovede 24 timer

Også tak til dig miritdk