/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Nyt album fra Tim C.??
Fra : stine_aarhus
Vist : 434 gange
10 point
Dato : 22-01-03 19:33

Ville forresten lige høre, om no'en ved hvornår Tim Christensen udgiver et nyt album?!
Synes det har været undervejs i laaaange tider, men det kunne jo være no'en havde hørt noget andet??

Tak, tak!!

Kommentar
Fra : kanjegik

Dato : 22-01-03 19:47

Mon ikke det kommer inden han skal på tour fra den 23. marts? Der er ikke rigtigt nogen der har sat dato på endnu - heller ikke pladeselskabet.

Mvh

Kommentar
Fra : stine_aarhus

Dato : 22-01-03 21:45

Tjoeh - den tour har jeg ikke hørt om (før nu)! Hvor kan jeg læse om den henne?

Accepteret svar
Fra : Angelica

Modtaget 10 point
Dato : 23-01-03 06:00

Hej stine

her fandt jeg lidt til dig.. håber du kan bruge det*S*

Tim Christensen har med tiden i Dizzy Mizz Lizzy og sit efterfølgende soloalbum "Secrets On Parade" bevist, at han har et overudviklet godt øre for den gode melodi.

Med titelsangen til Nikolaj & Julie "Right Next To The Right One", cementerer Tim Christensen blot sin position som en af Danmarks allerbedste sangskrivere.

I 1994 skrev Dizzy Mizz Lizzy dansk rockhistorie, da de solgte 220.000 eksemplarer af deres selvbetitlede debutalbum. Tim Christensen var da blot 19 år gammel, og aldrig før havde et dansk debutalbum solgt i så stort antal. I 1998 gik Dizzy Mizz Lizzy i opløsning, og i 2000 udkom Tim Christensens første soloalbum "Secrets On Parade", som fik en bragende modtagelse hos både publikum og anmeldere.
I øjeblikket er Tim Christensen i fuld gang med at indspille opfølgeren til "Secrest On Parade", der forventes at udkomme omkring marts 2003.

Læs mere på www.timchristensen.dk

Tour kan du også se på hans hjemmeside men eller søg jævnligt på www.billetnet.dk om hvornår der er noget osv..

knus
angel

Kommentar
Fra : kanjegik

Dato : 23-01-03 07:24

Sorry - sorry Det er til syneladende et forældet link vedr. tour, og uden årstal på http://dk.promotions.yahoo.com/replmusic_promos/timc/tourplan.html

- så glem det

Mvh

Kommentar
Fra : hylstar

Dato : 23-01-03 11:39

Følgende er fra http://www.phd.dk

Artister:Tim Christensen er i studiet for at gøre sit album færdigt, det forventes at udkomme i foråret 2003.
Tournéplan: Tim Christensen (01-05-2003 til 31-08-2003)

Kommentar
Fra : hylstar

Dato : 23-01-03 11:41

Ups....http://www.pdh.dk se'fø'li'

Kommentar
Fra : TimC4ever

Dato : 30-01-03 14:47

Jeg fik at vide at det udkom i slutningen af februar/marts, men nu har jeg lige pludselig fået at vide at det først kommer til maj.

Kommentar
Fra : TimC4ever

Dato : 30-01-03 14:47

Jeg fik at vide at det udkom i slutningen af februar/marts, men nu har jeg lige pludselig fået at vide at det først kommer til maj.